رجبی: جنگ ما با گرمای وحشتناک اهواز و استقلا ل نتیجه داد

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: این که سایپا در دقایق پایانی بازی با استقلال اهواز موفق به زدن 2 گل می شود، نشان می دهد که بازیکنانم در گرمای وحشتناک اهواز تا آخرین دقیقه برای برد تلاش کردند.

رجبی: سایپا در گرمای وحشتناک اهواز تا دقیقه  90 برای برد تلاش کردسعید رجبی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره دیدارتیم های سایپا و استقلال اهوازاظهار کرد: با وجود این که در اواخر لیگ انتظار می رود تیم ها با تحلیل قوای بدنی مواجه  شوند اما در دیدار استقلال اهواز و سایپا شاهد بازی جانداری از هر 2 تیم بودیم.  
وی افزود: استقلال اهواز از لحاظ فوتبالی دگرگون شده است. بازیکنان جوان و با انگیزه ای در این تیم حضور دارند که فوتبال ناب و تمشاگر پسندی بازی می کنند. به نظر من اگر این تیم از ابتدای فصل به استفاده جوانان رو می آورد، اکنون در میانه های جدول حضور داشت. ب نگاهی به نتایج اخیر این تیم جوان می توان متوجه شد که آنها مقابل سپاهان و استقلال تهران به تساوی رسیده اند و به فولاد هم با اختلاف کم باخته اند.
 
سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره تیم خود، بیان کرد: بازیکنانم در گرمای وحشتناک اهواز فوتبال خوبی بازی کردند و با توجه به گرمای هوای این شهر زدن 2 گل در دقایق پایانی بازی، نشان دهنده این است که تلفیق جوانی و تجربه در این بازی به یاری سایپا آمده است. خوشحالم که با پیروزی مقابل استقلال  اهواز به چندین هفته ناکامی خود در کسب برد پایان دادیم.
 
رجبی در خصوص احتمال تداوم همکاری با سایپا پس از پایان لیگ پانزدهم، اظهار کرد: من پیشکسوت سایپا هستم و سابقه زیادی در این تیم دارم.مسئولان باشگاه از من خواستند که در این 2 بازی پایانی به سایپا کمک کنم و باید دید پس از دیدار با نفت چه وضعیتی پیش می آید.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار