شهروندخبرنگار کرمانشاه؛

طبیعت زیبا و رؤیایی شهر سنقر+ فیلم

یکی از شهروندخبرنگاران فیلمی از طبیعت زیبا و بکر شهر سنقر در استان کرمانشاه را برای ما ارسال کرده است که مشاهده می‌فرمایید.

طبیعت زیبا و رؤیایی شهر سنقر+ فیلمبه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از شهروندخبرنگاران فیلمی از طبیعت زیبا و بکر شهر سنقر در استان کرمانشاه را برای ما ارسال کرده است که مشاهده می‌فرمایید.

منبع: شهروندخبرنگار – سنقر (کرمانشاه)




بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: سنقر کلمهٔ‌ای ترکی است و دلیل این نامگذاری، تکلم مردم این شهر به زبان ترکی گویش ‌سنقری می باشد. همچنین سنقر نام نوعی پرنده شکاری است. سنقر به‌ تنهایی یا در ترکیبات مختلف در نام شهرها و روستاهای متعدد وجود دارد؛ به عنوان مثال روستای سنقر واقع در دهستان میان‌کوه بخش چاپشلو در شهرستان درگز و سنقرآباد که نام روستاهایی در اطراف شیراز، کرج، باخرز و کندوان است؛ و نیز روستای سنقرآباد که در چندکیلومتری اطراف شهر بیستون و در مسیر جادهٔ بیستون به سنقر می‌باشد.


لینک مستقیم دانلود

 برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
Nastaran
۰۷:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام من یه انتقاد دارم ازتون اونم اینه که توی این متن شما نوشتین مردم سنقر به گویش ترکی تکلم میکنن.این غلط نیست ولی تمامی مردم سنقر ترک نیستن و بیشتر اونها کردن.لطفا برای بار بعد این اشتباهو نکنید
آخرین اخبار