پیلین پیش بینی کرد: پل رایان مقامش را از دست خواهد داد!

فرماندار سابق آلاسکا عدم حمایت رییس مجلس نمایندگان از ترامپ را «بی اعتنایی» به رای مردم دانست و گفت كه او مقامش را از دست خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پل رایان رییس مجلس نمایندگان آمریكا پنجشنبه هفته گذشته طی سخنانی گفت كه هنوز آمادگی حمایت از دونالد ترامپ نامزد پیشرو و جنجالی جمهوریخواهان را ندارد.

سارا پیلین فرماندار اسبق ایالت آلاسكا كه درانتخابات ریاست جمهوری 2008 به عنوان معاون جان مك ین كاندیدای جمهوریخواهان معرفی شده بود در گفت و گو با برنامه 'استیت آویونیون ' شبكه سی ان ان در واكنش به سخنان رایان گفت: فقط یك معجزه ممكن است از مرگ سیاسی پل رایان جلوگیری كند و درغیراین صورت او نیز بزودی به سرنوشت اریك كانتور رهبر اكثریت جمهوریخواه مجلس آمریكا كه در انتخابات سال 2014 در مقابل رقیب خود شكست خورد مبتلا خواهد شد.

وی تردید رایان در حمایت از دونالد ترامپ را بی احترامی به اراده مردم كشورش توصیف كرد و افزود: رایان می بایست در مقام رهبر جمهوریخواهان و كنوانسیون این حزب بی طرفی خود را در مورد نامزدهای حزبی حفظ كند.

فرماندار سابق آلاسكا به صراحت گفت كه به همین دلیل او ازهیچ تلاشی برای سرنگون كردن پل رایان خودداری نخواهد كرد و با حمایت از یكی از سرمایه داران ایالت ویسكانسین بنام پل نلن كاری خواهد كرد كه او جانشین رایان درمجلس نمایندگان آمریكا شود.

وی مشكل پل رایان و امثال او را بی ارتباطی با مردمی كه نمایندگی آن ها را به عهده دارند خواند و پل نلن سرمایه دار اهل ویسكانسین را مردی پركار و آگاه از خواسته های مردم آمریكا توصیف كرد كه شایستگی بیشتری برای احراز مقام ریاست مجلس آمریكا دارد.

پیلین افزود: علت تردید رایان درحمایت از ترامپ این است كه خیال رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 را دارد و نگران است كه پیروزی جمهوریخواهان در این انتخابات به شكست او در انتخابات بعدی منجر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار