آبادان؛

جلوگیری از درج اخبار کذب در فضای مجازی در شادگان

روابط عمومی ها دیپلماسی پنهان كردن خبر را كنار بگذارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در شادگان گفت:برای جلوگیری از درج اخبار كذب در فضای مجازی، روابط عمومی ها دیپلماسی پنهان كردن خبر را كنار بگذارند.

جمال درویش افزود:با توجه به گسترش فنآوری اطلاعات، پنهان كردن خبر ممكن نیست و برای جلوگیری از درج اخبار كذب در فضای مجازی، روابط عمومی ها دیپلماسی پنهان كردن خبر را كنار بگذارند.

وی  با بیان چرخه تولید اطلاعات و خبر در فضای مجازی گفت:با توجه به چرخه تولید خبر كه با دریافت اطلاعات شروع می شود و به انتشار و قضاوت خبر منتهی می شود، چنانچه منبع، خبری را پنهان كرده و اطلاعات از منابع غیر معتبر انتشار یابد، منجر به تولید اخبار كذب و قضاوت نادرست می شود.

مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان افزود:برای جلوگیری از انتشار اخبار كذب و نادرست در فضای مجازی، روابط عمومی ها اطلاعات و اخبار درست و صحیح را در اختیار رسانه ها قراردهند.

درویش با تشریح نقش روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی، گفت:روابط عمومی ها برای نصب بنر تبلیغاتی در چارت سازمانی دستگاه های اجرایی ایجاد نشده اند و رسالت آنها انتشار اخبار و عملكرد آن سازمان به رسانه ها و مردم است.

وی  با تاكید بر لزوم اعتقاد به دانایی مردم در عصر ارتباطات، افزود:اگر عملكرد مثبت و نقص های دستگاه های اجرایی از سوی روابط عمومی ها منتشر شود، مردم بهتر آن دستگاه اجرایی را قضاوت می كنند.

شهرستان شادگان با داشتن بندری تجاری و تالاب بین المللی، نقطه هدف برنامه های استانداری در افق برنامه ریزی استانداری خوزستان است.

مدتی است انتشار اخبار كذب در فضای مجازی در شهرستان شادگان افزایش یافته است و باعث تشویش اذهان عمومی و نگرانی هایی به وجود آورده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.