شیراز؛

توقیف 54 دستگاه وسیله نقلیه متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان قیروكارزین استان از توقیف20 خودرو و 35دستگاه موتورسیکلت متخلف با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز، سرهنگ حسین مهدوی نژاد گفت: بعضی از راکبان موتور سیکلت و خودرو ها با انجام حرکات پر خطر در صدد برهم زدن آسایش و آرامش مردم هستند که نیروی انتظامی با مد نظر قرار دادن حقوق شهروندی و به منظور کاهش تصادفات و افزایش امنیت روانی شهروندان، طرح های ویژه ای برای برخورد با راکبان متخلف در شهرستان به مرحله اجرا درآورده است.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی و راهور شهرستان قیروكارزین در این راستا طی  ماه جاری 20 خودرو 35 دستگاه موتورسیکلت را به علت حرکات پرخطر، فقدان پلاك و نداشتن کلاه ایمنی، نداشتن مدارک و... توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیرو کارزین با تأكید بر استمرار این طرح گفت: تمامی یگان های انتظامی این شهرستان به صورت مستمر و در طول شبانه روز با راکبین متخلف  که به قوانین و مقررات بی اعتنایی کرده و با حركات مخاطره آمیز باعث سلب آسایش شهروندان شوند، بدون اغماض برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.