آبادان؛

گلایه های كارگران خدمات شهری خرمشهر از پرداخت نشدن چندماهه حقوقشان

كارگران پیمانكاری خدمات شهری خرمشهر از پرداخت نشدن حقوق و معوقات گلایه مندهستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حدود 50 كارگر خدماتی محدوده سازمان منطقه آزاد اروند و زیرمجموعه شهرداری خرمشهر به دلیل آنچه پرداخت نشدن معوقات و حقوق خود می نامیدند، با حضور روبروی در اصلی سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان، پیگیری این مهم را از مسئولان خواستار شدند.

این كارگران اعلام كردند كه در بخش های مختلف شهری نظیر فضای سبز، جمع آوری زباله و دیگر بخش های این منطقه فعالیت می كنند و از فروردین ماه سال گذشته تا شهریور ماه زیر نظر شهرداری مینو شهر كار كردند اما تاكنون نه بیمه درمانی، بازنشستگی، عیدی و نه سنوات به آنها پرداخت شده است.

این كارگران افزودند:از اول مهرماه 94 تا پانزدهم آبانماه همان سال زیر نظر پیمانكار دیگری قرار گرفتیم و به دلیل اینكه آن زمان شهرداری خرمشهر تعیین نشده بود، این پیمانكار نیز مطالبات 45 روز ما از جمع عیدی و سنوات و حق بیمه را پرداخت نكرد.آنها گفتند:پس از اعتصاباتی كه سال گذشته روبروی شهرداری داشتیم دو ماه از حقوق معوق پرداخت شد اما سنوات و حق بیمه همچنان پرداخت نشده است.

کارگران افزودند: با گذشت 45 روز از سال جاری زیر نظر پیمانكار مشغول به كار شدیم اما هنوز حقوقی دریافت نكرده ایم و بدون هیچگونه قراردادی فعالیت می كنیم.

آنها  گفتند كه قرار بوده است قرارداد ما در سال جاری با شهرداری تهران منعقد شود ولی به دلیل فشارهای برخی عوامل درون سازمانی، برخی مصر به امضای قرارداد ما با شهرداری خرمشهر هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، شهرداری ، حقوق ، گلایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.