اصفهان؛

جذب ناظر افتخاری در سامانه 197 پليس اصفهان

شهروندان علاقمندان به همكاری و مشاركت در ارتقای امنيت و تقويت ماموريت های پليس به عنوان ناظر افتخاری جذب می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: يكي از مواردي كه دفتر نظارت همگاني بازرسي فرماندهي انتظامي استان به وسيله آن نسبت به بهبود وضعيت و عملكرد كاركنان پليس اقدام مي كند استفاده از ناظران افتخاري است.

غلامرضا شهرياری با اشاره به همکاری 2هزار ناظر افتخاري در كل استان با سامانه 197همكار گفت: هرشهروندي كه نسبت به وضعيت محله خود حساس بوده و علاقمند به همكاري و مشاركت در ارتقاي امنيت و تقويت ماموريت هاي پليس است مي تواند به دفتر سامانه 197 واقع در خيابان بزرگمهر جنب كلانتري 14 مراجعه و يك كد ويژه دريافت و به عنوان ناظر افتخاري همكاري خود را با پليس شروع كند.

وي تصریح کرد:اين افراد هر خبري كه به حوزه ماموريت نيروي انتظامي مربوط مي شود و يا اطلاعاتي در مورد تحرك مجرمان و خرده فروشان مواد مخدر دارند را مي توانند به وسيله كد ويژه اي كه به آنها داده مي شود به اين سامانه گزارش نمايند.

اين مقام مسئول ، تماس هاي ناظران افتخاري در سال گذشته را باعث كشفيات پليس در زمينه سرقت، مواد مخدر و دستگيري متهمان تحت تعقيب عنوان كرد و افزود: اخباري كه از طرف ناظران به سامانه 197 ارائه مي شود بلافاصله به پليس تخصصي و يا حوزه انتظامي مربوطه ارجاع داده مي شود و اقدامات لازم بر روي آنها انجام مي گيرد .

شهرياری،يكي ازاهداف پليس اصفهان از جذب ناظران افتخاري، ارتقاي عملكرد پليس و بهبود وضعيت نظم و امنيت و ترافيك شهر از طريق مشاركت مردمي بیان کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.