خشنودی رئیس فدراسیون از خرید دوچرخه‌های چینی!

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از ثبت 2 قرارداد برای خرید دوچرخه‌های پیست و جاده خبر داد.

خسرو قمری که روزهای گذشته به چین سفر کرده بود، در بازگشت از این کشور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دو نمونه دوچرخه از چین یه ایران آوردیم که از لحاظ کیفیت و قیمت آنها را بررسی کنیم .شرکت های تولید کننده این دوچرخه ها 29 اردیبهشت به ایران می آیند تا قرار داد ببندیم. دوچرخه ی پیست را با یک چهارم قیمتی که در ایران وجود دارد و دوچرخه ی جاده هم با یک پنجم قیمتی که در کشور هست تهیه کردیم.  

وی افزود: 300 دوچرخه ای که مقرر شده بود تهیه و در اختیار رکابزنان قرار دهیم با نازلترین قیمت تهیه خواهد شد. این برنامه زیر ساختی برای توسعه این رشته و استعدادیابی انجام شد. 
 
قمری در خصوص تیم کوهستان بیان کرد: رشته ی کوهستان برای نخستین بار در تاریخ دوچرخه سواری و رده ی سنی بزرگسالان مدال کسب کرد. 2 مقام چهارمی گرفتیم که بسیار ارزشمند است. مرحله دوم انتخابی المپیک در یزد برگزار شد و پس از ان مسابقات تور بین المللی آذربایجان را در پیش خواهیم داشت. 
 
وی در ادامه تاکید کرد: پس از تور بین المللی  آذربایجان مرحله چهارم انتخابی ها رقابت های لیگ است . اگرچه نتایج تا به حال تا حدودی هویدا شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار