ساری،

آمادگی بسیج کارمندان مازندران برای دفاع از حرم اهل بیت (ع)

بسیج کارمندان مازندران با بیانه ای برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) آمادگی خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران در بیانه ‌ای به مناسب شهادت 13 تن از رزمندگان اسلام در مناطق عملیاتی سوریه اعلام کرد: اکنون مدتی است فتنه‌ دیگری از جانب استکبار جهانی و صهیونیسم، دامن‌گیر جهان اسلام شد، استکبار که با جنایات‌های خویش تلاش دارند که چهره اسلام را در جهان مخدوش کنند.

دشمنان ضد بشیریت با حضور در مناطق خاورمیانه طرح یکپارچه‌ سازی این منطقه به نفع اسرائیل جنایتکار را در دستور کار دارند و تلاش دارند با افزایش قلمرو اسرائیل تسلط بیشتری بر این مناطق داشته باشند و در راه رسیدن به اهداف خویش فجیع‌ترین جنایت‌ها را انجام می دهند.

کارمندان بسیجی مازندران در ادامه بیانیه به اقدامات شنیع و دور از انتظار از انسانی که توسط تکفیری‌ها، داعشی‌ها به سرکردگی غرب انجام میشود نیز اشاره کردند و اعلام کردند؛ این جنایات شامل قتل، کشتار، کودک‌کشی، نسل‌کشی، از بین بردن خانواده‌های شیعه، سنی، مسیحی، تخریب خانه‌های انسان‌های بی‌پناه، تخریب آثار علمی و ادبی و فرهنگی و هنری و در کنار این‌ها نیز طرح تعرض به حرم اهل‌بیت(ع) را طرح ‌ریزی کردند.

در این بیانه گفته شد: دشمن در سوریه و عراق تلاش دارد انسانیت را به سخره بگیرد و در این راه از همه حربه‌ها و دستاوردهای پلید شیطانی استفاده کردند، تا ابتدا چهره اسلام را مخدوش کرده و پس از آن به اهداف شوم خویش دست پیدا کنند.

بسیجیان کارمند مازندران در این بیانه به رشادت رزمندگان اسلام در این مناطق نیز اشاره و بیان کردند: رزمندگان جان برکف انقلاب اسلامی ایران و دیگر رزمندگان کشورهای اسلامی و آزاده جهان که طاقت دیدن این همه ظلم و ستم را نداشتند، بار سفر بسته و با حضور در مناطق عملیاتی سوریه و عراق مانع اقدامات ددمنشانه کفار در این مناطق شدند.

در ادامه این بیانه تاکید شد: رزمندگان اسلام با حضور پرشور خویش همه نقش‌های شوم و پلید آنها را در قبال انسانیت را خنثی کرده و بسیاری از آنها را به درک واصل کردند، در حال حاضر بزرگترین مانع برای گسترش فرهنگ نامانوس داعشی و تکفیری رزمندگان اسلامی هستند که مقابل آنها به خوبی ایستادگی کرده و تلاش دارند ضمن مبارزه با این گروه دست ساخته آمریکا و انگلیس فرهنگ ناب اسلام محمدی را گسترش دهند.

کارمندان بسیجی استان مازندران با اعلام اینکه شهادت 13 مدافع حرم و دیگر مدافعان حرم از استان مازندران برگ زرینی در تاریخ این استان خواهد بود، تاکید کردند: شهادت هنر مردان خداست، شهیدان باخداوند عشق بازی میکنند، شهادت سعادت می‌خواهد، انسان‌های عاشق معبود با شهادت به وصال یار میرسند، شهدا با هنرنمایی خویش و با افتخار و سربلندی نزد خداوند روزی می خورند.

در ادامه این بیانه تاکید شد: شهادت بالاترین درجه ایمان است، شهدای مدافع حرم با حضور در مناطق عملیاتی سوریه و عراق و در دفاع از حرم آل‌الله به معبود رسیدند که رسیدن به معبود در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) بهترین نوع وصال به بارگاه احدیت است.

بسیجیان کارمند مازندران اضافه کردند: شهیدان مدافع حرم نشانه کامل انسان‌های آزاده دوران امام حسین(ع) و ائمه‌اطهار هستند که با حضورشان در مناطق عملیاتی سوریه و عراق نشان دادند که اگر دوران زندگی ائمه‌اطهار را درک میکردند از جمله افراد مورد علاقه ائمه‌اطهار(ع) بودند.

در ادامه این پیام تاکید شد: شهدا با مرگ بازی کرده و آن را به سخره گرفتند و ثابت کردند که برای حفظ سرزمین اسلامی حاضرند با تمام وجود در برابر دشمنان بایستند، اگر از میدان نبرد سالم برگشتند به وظیفه انسانی خویش عمل کردند و اگر به شهادت رسیدند به درجه والی انسانی دست یافتند.

بسیجیان کارمند استان مازندران گفتند: امروز همه جوانان و علاقمندان به نظام اسلامی ایران به زندگی با برکت شهدا غبطه میخورند و آرزوی شهادت در سر میپرورانند.

در پایان این بیانه بسیجیان کارمند مازندران ضمن اعلام آمادگی برای حضور در مناطق عملیاتی عراق و سوریه تاکید کردند: 35 هزار کارمند بسیجی استان مازندران با تمام وجود برای مبارزه با داعش و سرکردگان آنها منتظر ابلاغ برای اعزام به مناطق عملیاتی هستند و با افتخار در این راه گام برمی ‌دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، آمادگی ، بسیج ، دفاع ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.