اصفهان؛

پلاک‌کوبی منازل اصفهان در انتظار اعتبار

رئیس واحد کدگذاری پست استان اصفهان: با بودجه‌ 4 میلیارد تومان می‌توان تمام واحدهای مسکونی شهر اصفهان را پلاک‌کوبی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، یوسف عباسی اظهار داشت: کدهای پستی باید به‌صورت پلاک به درب منزل‌ها زده شود و طبق ماده 9 آیین‌نامه الزام کد پستی و کد ملی؛ تقسیم و نگهداری این کدها به عهده اداره پست و ساخت و نصب پلاک‌ها بر عهده شهرداری و دهیاری‌ها است.
وی با اشاره به تمرکز بانک اطلاعاتی کل مکان‌های استان اصفهان در اداره پست استان تصریح کرد: در حال حاضر کلیه مناطق اماکن شهری و روستایی، کدهایشان ایجادشده است ولی برای ساخت پلاک برای بسیاری از این کدها به دلایل متعدد اقدامی نشده است.
رئیس واحد کدگذاری پست استان اصفهان افزود: در سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با سازمان زیباسازی در خصوص پلاک‌کوبی و به‌روزرسانی کلیه اطلاعات شهری امضا و پیمانکارهایی برای این کار معرفی شد اما به سبب جابه‌جایی‌های زیاد در سازمان زیباسازی این کار هرچند ماه یک‌بار به تعویق می ‌افتاد.
وی افزود:تال کنون در مناطق 1،3،5 و 12 اطلاعات شهری به‌روزرسانی شده است اما برای ساخت و نصب پلاک‌های کد پستی اقدامی نشده است و ما منتظر هستیم تا شهرداری به‌زودی این کار را آغاز کند.
یک میلیون واحد مسکونی در شهر اصفهان وجود دارد که نیاز به پلاک‌کوبی دارد؛ هزینه نصب و ساخت هر یک از این پلاک‌ها حدود 4 هزار تومان است در این صورت شهرداری اصفهان تنها با یک بودجه 4 میلیارد تومانی می‌تواند تمام واحدهای مسکونی شهر اصفهان را پلاک‌کوبی کند که امیدواریم این کار به‌زودی انجام شود. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.