روابط عمومی دفتر رییس جمهوری:

ادعاها در مورد انتصاب سفیر جدید ایران در فرانسه كذب محض است/ پیگیری حقوقی در دستور كار

دفتر رییس جمهوری، ادعاهای مطرح شده مبنی بر انتصاب یكی از مسئولان دفتر رییس جمهوری به سفارت كشورمان در فرانسه را كذب محض خواند و از پیگیری حقوقی در این زمینه خبر داد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در اطلاعیه روابط عمومی دفتر رییس جمهوری آمده است:علیرغم اینكه سخنگوی وزارت امور خارجه صراحتا خبرسازی های اخیر در خصوص انتصاب یكی از مسئولین دفتر رییس جمهور به سفارت ایران در پاریس و رد این انتصاب از سوی دولت فرانسه را تكذیب كرده است؛ متاسفانه برخی افراد و رسانه های خاص همچنان این ادعای كذب را به همراه تحلیل های واهی و افتراهای جدید نسبت به دولت منتشر می كنند.

در این اطلاعیه تاكید شده است: سناریو سازی های سیاسی و دروغ پردازی برای ضربه زدن به روابط خارجی؛ امری مغایر تاكیدات رهبر معظم انقلاب، مذموم و مغایر منافع ملی است.

این اطلاعیه افزوده است: البته ملت رشید ایران نسبت به آمرین وعاملینی كه با دروغ، تهمت، خیالپردازی و انعكاس توهمات كودكانه خود به عنوان تحلیل درصدد انحراف افكار عمومی هستند، آگاهند.

روابط عمومی دفتر رییس جمهوری خاطر نشان كرده است كه بدلیل اصرار بر انتشار این مطلب كذب و همچنین طرح اتهامات بی اساس در خصوص سیاست خارجی، پیگیری های حقوقی لازم را در مراجع قانونی انجام خواهد داد.

به گزارش ایرنا برخی از رسانه ها طی روزهای اخیر با انتشار اخباری از عدم پذیرش سفیر ایران توسط مقامات فرانسه خبر داده بودند. این در حالی است كه روز گذشته این خبر از سوی حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه تكذیب شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار