سخنگوي هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي:

لایحه برنامه ششم توسعه و طرح بانكداری بدون ربا دردستوركار مجلس قرار می‌گیرد

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام كرد كه لایحه برنامه ششم توسعه و طرح بانكداری بدون ربا در دستوركار صحن مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

لایحه برنامه ششم توسعه و طرح بانكداری بدون ربا دردستوركار مجلس قرار می‌گیرد
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا مصری در تشریح نشست امروز(سه شنبه) هیات رئیسه مجلس گفت: در این جلسه آخرین وضعیت لایحه برنامه ششم توسعه كل كشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد كه این لایحه در دستور كار بررسی در صحن علنی مجلس قرار گیرد، اما با توجه به اینكه چندین دستور كار مربوطه به طرح ها و لوایح اعاده شده از سوی شورای نگهبان در دستور كار قرار دارد، از این رو به احتمال زیاد برای بررسی این لایحه فرصت وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به تصمیم گیری هیات رئیسه مجلس مبنی بر طرح بانك داری بدون ربا گفت: قرار بر این شد تا بر اساس آیین نامه داخلی مجلس بعد از تصویب كلیات این طرح در كمیسیون اقتصادی برای دریافت نظر نمایندگان مجلس به صحن علنی ارجاع داده شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: بررسی طرح تشكیل سازمان مفاسد اقتصادی یكی دیگر از دستور كارهای نشست بود كه بخشی از مسائل مرتبط با آن مورد رسیدگی قرار گرفت و مابقی در جلسات آتی تعیین تكلیف می شود.

مصر تصریح كرد: همچنین موضوع تغییر دستور برای بررسی طرح تشكیل سازمان اتكا بررسی و در نهایت مقرر شد كه این طرح در دستور كار بررسی در صحن علنی مجلس قرار گیرد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین در این نشست هیأت درباره لایحه تشكیل مناطق آزاد بحث و بررسی انجام داد و مصوب شد كه اگر در صحن علنی نمایندگان با تغییر دستور و اولویت قرار گرفتن این لایحه موافقت كردند، این لایحه در دستور كار صحن قرار گیرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار