سنندج؛

برگزاری مراسم بزرگداشت روز پاسدار در كامیاران

به مناسبت روز پاسدار،مراسمی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران كامیاران و با حضور جانبازان انقلاب اسلامی، خانواده های آنان و مسوولین نهادهای دولتی و عمومی در شهرستان کامیاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران كامیاران در این آیین با تبریک ولادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع)، و روز پاسدار و روز جانباز گفت: با كوشش وصف ناپذیر رزمندگان اسلام و شهادت و ایثار آنان اكنون ایران اسلامی در میان كشورهای خاورمیانه دارای بیشترین ضریب امنیتی از لحاظ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

احمد رضا لطفی افزود:ارج نهادن به مقام جانبازان دوران دفاع مقدس تكلیفی است كه بر تمامی افراد جامعه واجب و ضروری است و كوتاهی كردن در این راه عاملی برای از یاد رفتن فرهنگ ناب ایثار و شهادت است.
وی جانبازان را صدیقین انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: جانبازان دوران دفاع مقدس با جانمایه خویش بذر فداكاری و ایثار كاشتند تا راه شهدا و جانبازان صدر اسلام را زنده نگه دارند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران كامیاران گفت بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش دارد كه بر تكریم فرزندان خدوم این نظام بیفزاید و در راه تعالی این خانواده بزرگ انقلابی كوشش می نماید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.