بمب نقل و انتقالات اروپا منفجر می‌شود

توافق شفاهی رونالدو با پاری‌سن ژرمن!

ستاره پرتغالی رئال مادرید در صورت جدایی از این تیم به پاری سن ژرمن می پیوندد تا کنار زلاتان ابراهیموویچ در خط حمله این تیم بازی کند.

توافق شفاهی رونالدو با پاری‌سن ژرمن!
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا به گزارش های منتشر شده در مطبوعات فرانسه خورخه مندس مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو  با سران پاری‌سن ژرمن به طورشفاهی توافق کرده است که هر زمان این مهاجم پرتغالی رئال مادرید را ترک کند  او را به این تیم منتقل خواهد کرد.

این ستاره 31ساله پس از خروج از منچستر یونایتد در سال 2009  میلادی در 346 بازی 362 گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده است اما اخیراً درباره خروج او از برنابئو صحبت هایی مطرح شده است و تعدادی از غول های اروپایی به دنبال امضای قرارداد با او هستند.

با این حال بنا به نوشته  نشریه فرانسوی لوپاریزین ،پس از مذاکره مندس با پاری سن ژرمن، اگر رونالدو تابستان امسال  به اقامت 7 ساله خود در برنابئو پایان دهد به پارک دو پرنس نقل مکان خواهد کرد.  

اعتقاد بر این است رونالدو از بودن در اسپانیا راضی است و هنوز 2 سال از قرارداد فعلی او باقی مانده است اما تا زمانی که کریس قرارداد خود را با کهکشانی ها تمدید نکند حدس و گمان ها درباره خروج او از رئال ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار