میرزائیان: تغییرات پیاپی، سیاه‌جامگان را نابود کرد

کارشناس فوتبال کشورمان تغییرات مداوم روی نیمکت سیاه‌جامگان را دلیل اصلی ناکامی این تیم در بسیاری دیدارها می‌داند.

میزائیان: تغییرات پیاپی سیاه‌جامگان را نابود کرد

امیر میرزائیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال  فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت سیاه جامگان تا اینجای فصل گفت: در ابتدا  باید بگویم زمانی که سیاه جامگان به لیگ برتر صعود کرد با سرمربیگری  مهاجری بود اما مدیران تیم قرارداد مهاجری را  در ابتدای فصل فسخ کرده و او هم به تیم پدیده پیوست.

وی ادامه داد: بعد از این ماجرا خطیبی هدایت تیم سیاه جامگان را بر عهده گرفت او هم بعد از چند هفته نغمه جدایی سر داد جای  خود  را به سعید رمضانی داد. رمضانی هم پس ازچند هفته سرمربیگری از پس این مسئولیت مهم بر نیامد و کنار گذاشته شد و در آخر مدیران تیم سیاه جامگان برای ادامه فصل به سراغ فرهاد کاظمی رفتند او هم هدایت تیم به گل نشسته سیاه جامگان را عهده‌دارشد.

وی افزود: در نیمه فصل دوم به دلیل تغییراتی که کاظمی در نوع بازی آن‌ها بوجود آوردند هنوز تا اینجای فصل نتوانسته‌اند نتایج خوبی را کسب کنند. مطمئن باشید اگر لیگ پنج هفته دیگر ادامه پیدا می کرد تیم سیاه جامگان در جدول رده بندی جایگاه بهتری را کسب می کرد و یکی از تیم های کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول نبود.

میرزائیان درپایان تاکید کرد: بازی جمعه ملوان با سیاه جامگان که در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار خواهد شد، دیداری سرنوشت‌ساز برای این تیم خواهد بود و مشخص خواهد کرد که سیاه جامگان در لیگ برتر خواهد ماند یا به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد. این بازی را می‌توان تقابل اندیشه های کاظمی با تجربه با بازیکنان صاحب سبک ملوان دانست.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار