اصفهان؛

اختصاص تسهیلات به واحد های نیمه فعال صنعتی اصفهان

1000 میلیارد تومان تسهیلات به واحد های نیمه فعال صنعتی اصفهان پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان از اجرای طرح شناسایی واحد های نیمه فعال خبر داد و گفت:اختصاص میزان تسهیلات به این طرح در کل کشور 16 هزار میلیارد تومان است که استان اصفهان در این خصضوص حدود هزار میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.

محمدجواد بگی اظهار کرد:با توجه به سخنان رهبری و تاکیدات رییس جمهور در راستای تشکیل کارگروه هایی برای رفع مشکلات صنایع کوچک و متوسط کشور ، تشکیل دو کار گروه در سطح وزارتخانه با عنوان کارگروه ویژه پایش قرار دادهای راکد در شهرک های صنعتی و کار گروه رونق بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی اجرایی شد.

وی افزود:در این راستا به روز رسانی امار و اطلاعات در سطح کشور و در سطح استان برای شناسایی واحد های فعال،نیمه فعال و راکد و طرح های در دست اجرا و نیمه تمام در اولویت کشور و استان اصفهان قرار دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان تصریح کرد:با توجه به اینکه منابع محدودو متقاضی نامحدود است، بنابراین صنایع و طرح هایی که مشمول این ویژگی ها هستند در اولویت ما قرار دارند.

محمدجواد بگی بیان کرد:طرح های در زنجیره تامین، به عنوان مکمل که تولید کننده مواد اولیه برای واحدهای دیگر هستند،عضو خوشه صنعتی بوده ،بازار مناسب و محصول صادراتی دارند،به راه اندازی واحد های دانش بنبان،فناورانه و صنایع نوین کمک کرده و ایجادارزش افزوده بالا کنند و همچنین واحد های بدهکار در اولویت به شمار می روند.

وی با اشاره به شناسایی مشکلات واحدهای کوچک عنوان کرد:پیگیری ها باید از مسیر مراجعه به وب سایت شرکت شهرک های صنعتی اصفهان و تکمیل فرمی که در این وب سایت قرار گرفته است باشد،مراجعه به دبیرخانه این کارگروه مستقر در شرکت شهرک صنعتی اصفهان،خانه صنعت،معدن و تجارت و شعب شهرستان ها و همچنین شرکت های خدماتی و هیئت امنای شهرک های صنعتی نیز از دیگر راه های پیگیری است.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.