کرمانشاه ؛

جا به جایی بیش از 110 ميليون کالا از دومین مرز زمینی کشور

مدیر کل حمل و نقل و پايانه هاي استان کرمانشاه گفت: بیش از 110 ميليون و 564 هزار كيلوگرم کالا از ابتدای امسال تاپايان فروردين ماه از مرز زميني پرويزخان جابه جا شده است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بهمن خسروانی افزود: ميزان 110 هزار و 564 تن كالا از طريق مرز پرويزخان به كشور وارد شده كه اين ميزان مجموعا" در قالب 4 هزار و 317 سفر كاميون صورت گرفته است.

وي  با بیان اینکه سفرهاي صورت گرفته در قالب 2 هزارو 657 سفر كاميون ايراني و هزارو 660 سفر كاميون خارجي  انجام شده است.  گفت:تعداد 7 هزارو 771 نفر در اولين ماه سال جاري از اين مرز زميني تردد داشته اند.

مدیر کل حمل و نقل و پايانه هاي استان تعداد مسافرين پياده ورودي به كشور را 2 هزارو 32 نفر و مسافرين خروجي از كشور را هزار و 672 مسافر طي اين ماه اعلام كرد وافزود: از مجموع مسافرين جابجا شده از مرز پرويزخان تعداد 4 هزارو 289 نفر ايراني و 3 هزارو 482 نفر عراقي  بوده اند.

پايانه مرزي پرويزخان در سال گذشته با اختصاص 23.3 درصد از كل فعاليت ترانزيت ورود به كشور پس از بندرعباس جايگاه دوم را داشته و امسال نيز با آمار 17.5درصدي از كل فعاليت ترانزيت ورود به كشور همچنان پس از بندرعباس جايگاه دوم را در مرزهاي زميني كشور حفظ كرده است.


/انتهای پیامح



.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار