رابرت فیسک: قطر از جبهه النصره حمایت می کند

خبرنگار معروف انگلیسی گفت قطر از گروه تکفیری صهیونیستی جبهه النصره حمایت مالی و تسلیحاتی می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رابرت فیسک، خبرنگار معروف انگلیسی قطر را به حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه تکفیری صهیونیستی جبهه النصره متهم کرد.

رابرت فیسک گفت برخی از کشورهای غربی و منطقه ای اصرار دارند بر اساس سیاست ها و طرح های سری خود گروه های تروریستی را به میانه رو و تندرو تقسیم کنند به ویژه گروه هایی مانند داعش، جبهه النصره، احرار الشام و گروه معروف به مخالفان میانه رو که در سوریه حضور فعالی دارند.

فیسک افزود گروه های تروریستی فعال در سوریه با همدیگر در ارتباط هستند و همه آن ها مرتکب جرم و جنایت و اقدامات تروریستی علیه شهروندان غیرنظامی در این کشور می شوند.

وی اظهار داشت رابطه کشور قطر با گروه تروریستی جبهه النصره با وجود تلاش هایی که برای مخفی نگه داشتن و انکار آن می شود رابطه ای آشکار است و سرکرده های این گروه با همه اختلاف هایی که با گروه های دیگر دارند اهمیت زیادی برای قطر قائل هستند.

این خبرنگار معروف انگلیسی که متخصص در امور غرب آسیا است تاکید کرد؛ جبهه النصره به تازگی سه خبرنگار اسپانیایی را آزاد کرد و شبکه تلویزیونی الجزیره قطر شش ماه قبل با ابومحمد الجولانی سرکرده این گروه تروریستی مصاحبه کرد.

 رابرت فیسک خاطرنشان کرد تلاش های گروه تروریستی جبهه النصره درباره این که خود را گروهی میانه رو معرفی کند و این که از گروه تروریستی القاعده جدا شده است هرگز موفق نخواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار