شیراز؛

زندان خانه آخر جاعلان كلاهبردار

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و انهدام باند جعل اسناد املاك قدیمی كه اقدام به تصرف عدوانی این املاك در شیراز می كردند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ سیروس حیدری گفت: پرونده ای از مرجع قضایی به پلیس آگاهس ارجاء شده كه مفاد آن حاكی از آن بود كه افرادی با شناسایی منازل قدیمی و دسترسی پیداكردن به اسناد این منازل، آنها را جعل كرده و به صورت عدوانی این منازل فوق را به تصرف خود در می آورند.

وی ادامه داد: بررسی موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و پس از انجام تحقیق از شكات، محل و پاتوق هایی كه در آن محل ها متهمین حاضر و سوژه های خود را انتخاب می كردند شناسایی و تیم های تعقیب و مراقبت به آن پاتوق ها اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در ادامه چهره و قیافه مظنونین با همكاری شكات شناسایی و از بانك های اطلاعاتی استعلامات لازم انجام وبیوگرافی خانوادگی آنان استخراج و باتعقیب آنان در پاتوق های خود، منازل آنان شناسایی و مسیرهای رفت وآمد آنان نیز مشخص شد.
سرهنگ حیدری اظهار كرد: در یك عملیات غافلگیرانه متهمان به نام های "الف ر"، "س – پ" و "‌س – ن" شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی بیان كرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به جرم خود اقرار و بیان كردند كه ملك های قدیمی را شناسایی و با صاحبان آنان جهت انجام خرید و فروش مذاكره كه با رویت مدارك مالكین از آنها كپی برداری انجام پس از جعل اوراق با توسل به زور ملك های فوق را تصرف می كردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به شناسایی 4  نفر از شكات،‌گفت: در بازرسی از متهمان دستگیر شده تعدادی اوراق و اسناد جعلی و همچنین یك قبضه اسلحه ساچمه زنی فاقد مجوز كشف شد.

سرهنگ حیدری گفت: پس از تكمیل تحقیقات و كشف پیشدستانه جرائم از متهمان، آنها با تشكیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.