نمایشگاه قرآن های خطی منسوب به دستخط امام سجاد (ع)

جلوه‌های معنوی وهنری قرآن‌های خطی منسوب به دستخط مبارک امام سجاد (ع) و کتب خطی، چاپ سنگی و چاپی با موضوع ولادت، شخصیت، زندگانی، مناقب و کرامات آن حضرت در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شده و در معرض نمايش عموم قرارگرفته است.

برگزاری نمایشگاه قرآن های خطی منسوب به دستخط امام سجاد (ع) در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضویبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ در این نمایشگاه علاوه بر قرآن های خطی منحصر به فرد منسوب به دستخط مبارک امام‌سجاد (ع) کتب خطی ارزشمندی مانند بحارالانوار، درج‌درر«احوال میلاد سید‌البشر» و سعادت‌الکونین در معرض نمایش عموم قرارگرفته است.

در این نمایشگاه از میان گنجینه کم ‌نظیر کتب چاپ سنگی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی آثار ارزشمندی همچون ناسخ‌التواریخ، علمدار کربلا، خصائص و نورالانوار انتخاب و در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

همچنین در این نمایشگاه مجموعه کتاب‌های چاپی تألیف، علماء، فضلا، دانشمندان، اندیشمندان و نویسندگان معاصر پیرامون شخصیت، زندگانی، فضایل و کرامات سرور شهیدان امام‌حسین(ع)، سیدالساجدین حضرت امام‌سجاد(ع) و علمدار صحرای کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)، نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

این نمایشگاه همه روزه از تاریخ 20 تا 27 خرداد از ساعت 8  تا 19 درمحل تالار ورودی كتابخانه مركزی آستان قدس رضوی پذیرای عموم علاقه مندان به آثار فرهنگی، تاریخی و معنوی است.

انتهای پیام//


                                               

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار