مصادره هدیه های یک فدراسیون توسط حراست+مصاحبه

هدایایی یک مسئول در فدراسیون جودو که نامزد انتخاباتی است و از سوی حامی مالی برای اهدا به هیئت های تابعه تهیه شده بود توسط حراست مصادره شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ گوشی های همراه به عنوان هدایای حامی مالی فدراسیون جودو با شائبه جلب برخی آراء هیئت های تابعه قبل از انتخابات فدراسیون در نظر گرفته بود زیر ذره بین حراست گیر کردتا سرهیئت ها بی کلاه بماند.

البته این شنیده ها حاکی است مسئول مورد نظر در فدراسیون جودو بعد از این ماجرا از سمت خود استعفا داده است اما برخی معتقدند وی از قبل تصمیم به استعفا داشت تا در این انتخابات شرکت کند.

انتخابات این فدراسیون تا کمتر 2 ماه آینده برگزارخواهد شد و نامزد ها در تلاش هستند آراء روسای هیئت ها را به نفع خود تغییر دهند که البته این روال در اکثر انتخابات فدراسیون ها مشهود بوده است و اینکه چرا حراست فقط در این مورد خاص هدایای حامی مالی فدراسیون جودو را مصادره کرده باز جای ابهام دارد.

گوشی های همراه در حال حاضردر یک اتاق محبوس است البته مصادره کنندگان آنرا به رسم امانت نگهداری کردند و طبق گفته یکی از مدعوین این مراسم پس از بررسی های لازم این گوشی ها مسترد خواهد شد.

اما نکته جالب در این باره نحوه ضبط گوشی ها از سوی مسئولان حراست است که حسابی صدای جودوکاران را در آورده و این را بی احترامی به جامعه جودو میدانند و معتقدند این سمینار از قبل برنامه ریزی شده است و ارتباطی به فدراسیون و انتخابات ندارد و از سوی حامی مالی تهیه شده است.

روحانی: قرار بود به ما هدیه بدهند که نشد

محمود روحانی مسئول کمیته استان های فدراسیون جودو و کوراش در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : دیروز مجمعی در فدراسیون جودو با حضور روسای هیئتهای استان برگزار شد و از ما هم دعوت کردند که در این مجمع حضور داشته باشیم .

رئیس سابق هیئت جودو استان خراسان در خصوص گوشی های ضبط شده توسط حراست وزارت ورزش که قرار بود به روسای هیئت های استان به عنوان هدیه داده شود افزود: یک شرکت تبلیغاتی که به جودو کمک مالی میکند قرار بود هدیه ای به ما بدهد که نشد و خدابخش به ما گفت که یک سوء تفاهم شده انشالله که چیزی نیست.

روحانی در پایان خاطر نشان کرد :به نظر من در مورد برگزاری مجمع هیچ چیز نباید دست بخورد و برگزاری مجمع دست وزارت ورزش و جوانان است امیدوارم خبرهای خوشی از جودو بشنویم. 

لازم به ذکر است فدراسیون جودو در مورد روحانی معتقد است که وی سمتی در فدراسیون جودو ندارد اما فایل صوتی گفتگوی وی با خبرنگار ما و عنوان شغلی وی موجود است که در صورت نیاز روی خروجی سایت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
به به گل بود به سبزه نیز اراسته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
باسلام لطفا به اقای خدابخش بگویید کارنامه 30ساله ورزشی خودرا باانجام چنین کارهایی خراب نکند بعضی ازاقایان به خاطر حفظ وبقاجایگاه خویش دکتر خدابخش را پله ترقی خویش میدانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
اقای میراسماعیلی دست از سر جودو بردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام خدا قوت به حراست .خدابخش فکر می کنه می تونه بایک گوشی موبایل به هیئت ها رای بگیر آقا از جودو خداحافظی کن .خیلی وخته که دستت روشده از باشگاه خبرنگاران هم ممنون از انتشار این خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
اقای خدابخش ماندن به چه قیمت؟؟؟؟
آخرین اخبار