رئیس پارلمان لبنان: از امروز دیگر دوره پارلمان کنونی تمدید نخواهد شد

رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد از امروز دیگر هر اتفاقی اُفتد دوره ماموریت پارلمان کنونی تمدید نخواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی روزنامه الحیات چاپ لندن در گزارشی نوشت در دیدار روز گذشته "نبیه بری،" رئیس، و نمایندگان پارلمان لبنان موضوع انتخابات پارلمانی بررسی شد. 

نبیه بری در این جلسه تاکید کرد از امروز دیگر هر اتفاقی بیفتد دوره پارلمان کنونی تمدید نمی شود. وی از روند خوب برگزاری مرحله نخست انتخابات شهرداریها ابراز رضایت کرد. 

بری تاکید کرد باید بقیه مراحل در این فضا و براساس همان فضایی که آغاز شد، کامل شود. وی افزود ما امروز بیش از هر زمانی به قانون جدید انتخابات نیاز داریم و باید از این چرخه خارج شویم زیرا این امر کلید حل بحرانهای سیاسی ما است. توافق بر سر این قانون زمینه را برای برگزاری انتخابات پارلمانی در هر زمانی آماده می کند.

"قاسم هاشم،" یکی از نمایندگان پارلمان، در این باره گفت: وی (نبیه بری) برای توافق بر سر قانون انتخابات تلاش می کند. وی افزود فضایی که انتخابات شهرداری ها ایجاد کرد بر منافع حیات سیاسی به ویژه در زمینه قانون انتخابات جدید انعکاس خواهد داشت. نیروهای سیاسی باید بر سر قانون جدید برای برگزاری انتخابات پارلمانی توافق کنند تا مجلس جدید شکل بگیرد و لبنان از وضع بحرانی خارج شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار