گیلان؛

نمایش «خواب آب» مهرانفر و ٢ کار دیگر از گیلان در جشنواره بین المللی فیلم سبز

فیلم بلند داستانی «خواب آب» به کارگردانی فرهاد مهرانفر بهمراه ٢ فیلم کوتاه «جنگل» و «سنگ، کاغذ، قیچی» از گیلان در پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئو ل روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گفت: فیلم بلند داستانی «خواب آب» آخرین اثر سینمایی فرهاد مهرانفر و فیلم های کوتاه «جنگل» به کارگردانی عباس سندی و «سنگ، ‌کاغذ، قیچی» آخرین ساخته کمیل شریفی از لاهیجان به بخش مسابقه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز راه یافتند.
 مصفا افزود :فیلم سینمایی «خواب آب»، درامی عاشقانه میان اعماق قنات با تم چالش بحران آب است که پس از معرفی در بازار ببن المللی جشنواره فجر، بزودی در بازار کن نیز به نمایش درخواهد آمد.
مهران فر به مدت ٢٠ سال سرپرست انجمن سینمای جوانان رشت بوده و در تولید آخرین اثر سینمایی اش، اعضا و فیلمسازان انجمن سینمای جوان گیلان حضور داشته اند.
عباس سندی نیز از اعضای فعال و موفق انجمن سینمای جوان رشت و کمیل شریفی نیز از فیلمسازان جوان انجمن سینمای جوان لاهیجان هستند.
پنجمین جشنواره بین الملی فیلم سبز ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در تهران (سینما فلسطین و مرکز فرهنگی هنری صبا) و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.