دو بازی همزمان ليگ دسته اول در شهر ساوه مي تواند تا حد زيادی تكليف تيم هاي فصل آينده ليگ برتر را مشخص كند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته پنجم و ماقبل پاياني مرحله نهايي ليگ دسته اول فوتسال كشور عصر جمعه به صورت همزمان در شهر ساوه برگزار مي شود. 

در اين هفته سه تيم هفت امتيازي دانشگاه ازاد، ارژن شيراز و شهرداري ساوه به اميد صعود به ليگ برتر به رقابت مي پردازند.

در اين هفته ورزشگاه فجر مطابق رسم هميشگي ميزبان ليگ فوتسال است. تيم شهرداري ساوه تنها اميد باقيمانده ساوه براي بازگشت به ليگ برتر ميزبان ارژن شيراز است. بازي رفت دو تيم با برتري جنجالي و پرگل شيرازي ها تمام شد و اين فرصت مناسبي براي شهرداري است تا با برد در اين بازي در شرايط خوبي براي صعود قرار گيرد. اما ارژني ها كه به سه امتياز هفته پاياني مقابل سن ايچ خيلي اميدواند، مي دانند كه با پيررزي و يا كسب يك تساوي در اين بازي مي ترانند در هفته پاياني صعودشان را جشن بگيرند. اين بهترين فرصت براي شيرازي ها است كه فراغ چند ساله شان از ليگ برتر را پايان دهند.

اما براي اولين بار ورزشگاه دانشگاه ازاد ساوه ميزبان يك ديدار حرفه اي خواهد بود و سن ايچ تنها تيم بي اميد اين رقابت ها از دانشگاه ازاد پذيرايي مي كند. در اين ديدار دانشگاهي ها به دنبال برد ميزبان هستند تا با توجه به بازي خانگي در هفته پاياني تا حد زيادي از صعود به ليگ برتر اميدوار شوند. سن ايچي ها هم به جز تلاش براي جبران شكست تحقير كننده دور رفت، براي شرافت خود به ميدان مي روند تا تلاش مثلث صعود در شرايط عادلانه به بار نشيند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار