کرمان؛

فراهم شدن زیارت با عزت برای همه مسلمانان با نابودی آل سعود

خطیب جمعه کرمان گفت: دولت ایران تمام توانش را برای حج امسال انجام داده است و ما ضمن اینکه رفتار آل سعود را محکوم می کنیم انشاءالله با نابودی آل سعود زمینه زیارت با عزت برای همه مسلمانان و حجاج ایرانی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام مهدی عرب پور در جمع مردم خداجوی کرمان در مصلی این شهر افزود : با اشاره به روز نکبت و تاسیس رژیم جعلی اسرائیل گفت: 68 سال پیش در چنین روزی با همکاری برخی از مرتجعین منطقه و طراحی آمریکا و انگلیس، رژیم جعلی اسرائیل در خاورمیانه شکل گرفت و تا به امروز جز قتل، غارت و خونریزی و هنجارشکنی های شدید در منطقه چیزی از این رژیم در کارنامه اش ثبت نیست.

وی اظهار کرد: روزی که این رژیم جعلی بنیان گذاشته شد، بعضی از سران و همدستان و همپیمانانشان در کشورهای اسلامی و عربی خیانت کردند و تا به امروز اینها در جنایات این رژیم خون آشام سهیم و شریک هستند.
وی همچنین با اشاره به کارشکنی دولت عربستان سعودی در اعزام زائران ایرانی به حج گفت: دولت سعودی نسبت به اهانت ماموران فرودگاه جده، شهادت زائران ایرانی در سقوط جرثقیل در مکه و کشته شدن هفت هزار زائر در صحرای منا هیچ تعهدی ندارند و پاسخگو نیست.
وی بیان کرد: علاوه بر این یکسری بهانه ها برای زائران ایجاد کرده اند که هم عزت زائران و حجاج را زیر سئوال می برد و هم غیر معقول است و رفتار عربستان مصداق سد فی سبیل الله است.
خطیب جمعه کرمان گفت: دولت ایران تمام توانش را انجام داده است و ما ضمن اینکه این رفتار را محکوم می کنیم انشاءالله با نابودی آل سعود زمینه زیارت با عزت برای همه مسلمانان و حجاج ایرانی فراهم شود.
وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) در یازدهم ماه شعبان و روز جوان ادامه داد: جوانان کسانی هستند که آینده این انقلاب و مملکت را باید در دست بگیرند و وارث خون هایی باشند که برای استقلال این مملکت ریخته شده است.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار