شیراز؛

فارس میزبان جشنواره تئاتر خیابانی شهروند جنوب کشور

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا از برگزاری شانزدهمین جشنواره استانی تئاتر پسامهر و چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند جنوب کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدکاظم رحمانی اظهار کرد: این دو جشنواره در دو بخش مسابقه صحنه ای و بخش خیابانی با هدف نگاه هنرمندان به شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، در جهت رونق بخشی و تولید آثار نمایشی در قالب رقابت سازنده، تبادل افکار و اندیشه، معرفی و نقد تولید برگزار می شود.  
رحمانی افزود: فسا با داشتن ظرفیت های موجود در عرصه نمایش، تئاتر، اجرای تئاترهای صحنه ای و خیابانی، برپایی مستمر جشنواره و استقبال ۴۰هزار نفری مردم از تئاتر به عنوان یکی از قطب های تئاتر کشور مطرح است.  
وی عنوان کرد: در فراخوان تئاتر خیابانی شهروند جنوب کشور ۱۴ موضوع بیان شده است که هنرمندان استان فارس و جنوب کشور می توانند متون نمایشی خود را در بخش صحنه ای در سه نسخه تا ۲۵ خردادماه و در بخش خیابانی به صورت لوح فشرده تا ۱۵ مرداد ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در بلوار معلم، طبقه فوقانی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا ارسال کنند.
وی ادامه داد: زمان دقیق برگزاری این جشنواره متعاقبا اعلام می شود.
پارسال این دو جشنواره از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ شهریورماه با حضور 20 گروه نمایشی از استان های تهران، البرز، فارس، کرمان، هرمزگان و بوشهر برگزار شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار