مسابقات قهرمانی آسیا – تایلند؛

سومین برد متوالی فوتوالی تیم ملی ایران

سومین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی آسیا امروز ادامه یافت و طی آن تیم ملی ب ایران مقابل تیم ملی ب مالزی به برتری رسید تا سومین برد متوالی خود را رقم بزند.

سومین برد متوالی فوتوالی تیم به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی "ایران B" متشکل از "جمیل کر" و "عبدالعاطی نظری" که پیشتر مقابل "هندوستان B" و "سنگاپور A" به پیروزی رسیده بود ، امروز نیز مقابل تیم ملی ب مالزی با حساب دو بر صفر برنده شد.

همچنین تیم ملی "ایران A" متشکل از "ابوذر قربانی" و "حامد شادان" روز جمعه و در نخستین روز این مسابقات دو بار به میدان رفت که طی آن به یک پیروزی و یک شکست دست یافت.

تیم ملی "ایران A" ابتدا مقابل "هند A" قرار گرفت واین تیم را با حساب 2 بر صفر شکست داد، سپس در دومین دیدار برابر تیم "تایلند B" ایستاد و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. ملی پوشان کشورمان را جعفر حاج صفری به عنوان سرمربی ، رضا ابراهیمی به عنوان سرپرست و دلداده مهربان سرپرست انجمن فوتوالی به عنوان مدیر هدایت می کنند.

این مسابقات با حضور 17 تیم در 4 گروه در بانکوک مرکز تایلند برگزار می شود و تا روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد داشت.

تیم ملی "ایران A" در گروه دو با تیمهای "تایلند B" ، "تایلند C" و "هند A" قرار دارد. همچنین تیم "ایران B" با "هند B" ، "سنگاپور A" ، "استرالیا" و "مالزی B" در گروه 4 قرار گرفته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار