قرارداد برانکو امروز ثبت می شود

برانکو: موثرترین تیم لیگ بودیم/ هنوز با هیچ بازیكنی مذاكره نكرده ایم

برانكو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با راه آهن پاسخگوی خبرنگاران بود.

برانکو: درست است قهرمان نشدیم اما احساس قهرمانی داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برانكو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با راه آهن گفت: از همه دوستان و اصحاب رسانه تشكر مي كنم که فعاليت داشتند. فصل خيلی خوبی داشتيم و كار های خوبی انجام شد.
 
در واقع قهرمانی را با استقلال خوزستان تقسیم كردیم، البته رسما قهرمان نشدیم، اما احساس قهرمانی داریم. این حس را هواداران پر شورمان داشتند و دیروز هم به ما ثابت شد هواداران قوی ترین یار دوازدهم ما هستند.
 
وی ادامه داد: از طاهری و كادر مدیریتی باشگاه كه فعالیت های موثری داشتند تشكر می كنم، ثبات مالی خوبی در باشگاه به وجود آمد و شرایط را برای تیم اول خودمان و آكادمی فراهم كردند. همچنین قدردانی و تشكر ویژه می كنم از بازیكنان تیمم كه با توجه به همه مشكلات تمام تلاششان را كردند تا الان شاد باشیم. 
 
برانکو خاطرنشان کرد: خوردبین روح بزرگ تیم است و از او تشكر می كنم. موثر ترین تیم لیگ بودیم كه حدود ٥٠ گل زدیم و با تهاجمی بازی كردنمان این را ثابت كردیم. 
 
وی افزود: با توجه به قراردادی كه با طاهری امضا كردم برنامه بلند مدت داریم، با كسب سهمیه آسیایی برای ورود به لیگ قهرمانان گام بزرگی برداشتیم.
 
برانکو افزود: طبیعی است باید در كنار تیم، كیفیت را بالا ببریم، باید رقابتی به وجود آوریم تا كیفیت تیم بیشتر شود. خوشحالم بازیكنان جوان تیم پیشرفت كردند، اما مهم تر از آن تلاش بازیكنان است كه موجب پیشرفت آنها شده است.
 
وی گفت: در جریان شرط بازیكنان برای تمدید قرارداد نیستم و هنوز با هیچ بازیكنی برای تمدید قرار داد مذاكره نكرده ایم. تازه از فردا آنالیز بازیكنان آغاز می شود. واقعا مسایل غیر منطقی و طبیعی داشتیم و حوادث گریبان گیرمان شد. از اول نمی دانم چرا مكانی ٣ جلسه محروم بود و یا ٥ داور در بازی های پرسپولیس جریمه شدند و یا برخی از بازیكنان با مربیان دیگر درگیر می شوند و هیچ اتفاقی نمی افتد ولی با لب خانی بازیكن ما را محروم می كنند.
 
اومانیا چهارشنبه به كشورش باز خواهد گشت، چون قراردادش با تیم به اتمام رسیده و پس از جلسه آنالیز اگر به او احتیاج باشد برای تمدید قرارداد به ایران بازخواهد گشت.

برانکو گفت: امسال توقع داريم با كيفيت تر كار كنيم. حفظ وحدت تيمی به عهده من و مربيان تيم است. در نيم فصل دوم فقط لوبانف را جذب كرديم و در واقع هدفمان این است همگون بودن تيم را حفظ كنيم و به خاطر همين باید در جذب بازيكن دقت كنيم.
 
برانکو تصریح کرد: ٣٠ سال است مربی هستم، هر دوره ای بازيكنان خاص خود را دارد و من دلم می خواهد تيم را تكامل دهم و خودم را با مربی و تيمی مقايسه نمی كنم. بارسلونا، رئال و بايرن مونيخ اينها همه مدل خود را دارند و من فلسفه خودم را دنبال می كنم .

وی ادامه داد: كی روش دوست بنده است احترام زيادی براي كار او قايل هستم. واقعا از مشكلات كی روش با فدراسيون بی خبرم و توجهی نكردم، تمام تمركزم روی باشگاه و پرسپوليس است و با دستيارانم هر روز جلسه داريم.
 
وی گفت: تمرينات پرسپولیس  ٢٢ خرداد آغاز مي شود .

گفتنی است قرارداد برانکو امروز ثبت می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار