تبریز؛

پیمانکاران مسکن مهر عجب شیر به تعهدات خود عمل کنند

سرپرست فرماندار شهرستان عجب شیر پیمانکاران مسکن مهر را موظف به انجام تعهدات در بازه زمانی مشخص شده دانست وگفت: می بایست در تحویل و تکمیل واحد های مسکونی مردم سرعت عمل به خرج داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سید شمس الدین مراثی در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان عجب شیرافزود: ساخت مسکن مهر در این شهرستان در برخی از سایت ها با مشکل مواجه است و این مشکلات با راه حل محلی و همکاری دستگاه های اجرایی، خدمات رسان، مالکین، پیمانکاران و بانک ها رفع شدنی است.

فرماندار شهرستان عجب شیراظهار کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده تعاونی ‌های مسکن باید به تعهدات خود عمل کنند ، مردم ساختمان‌ را از تعاونی‌ ها تحویل گرفته و کیفیت و کمیت فیزیکی ساختمان را با قرارداد منعقد شده مطابقت داده و در صورت وجود نواقص تعاونی‌ ها باید نواقص را رفع کنند.

وی از متقاضیان واحدای 396 واحدی ولایت خواست تا به تعهدات مالی خود عمل کنند افزود:پیمانکاربایدهر چه سریعتر نسبت به رفع نواقصات موجود در مسکن مهر اقدام و جهت جلوگیری از جریمه دیرکرد بانک ، متقاضیان نسبت به اقساط بندی وام بانکی اقدام نمایند .

وی اظهار داشت: پروژه های مسکن مهر شهرستان زیرساخت های مناسبی ندارند که این امر به مشکلی برای مردم شهرستان ایجاد کرده که مسوولین استانی باید نسبت به آن اقدامات لازم را انجام دهند. سرپرست فرماندار شهرستان عجب شیرهمچنین از اداره راه وشهرسازی خواست تا نسبت به عقد قرارداد پیمان در خصوص محوطه سازی با شرکت کوثر اقدام تا شرکت مربوطه عملیات محوطه سازی را بعد از عقد قرارداد شروع نماید.

مراثی افزود: محوطه سازی، افزایش قیمت و تقسیط وام های احداث مسکن مهر از مسایل و مشکلات صاحبان این واحدهای مسکونی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: ناتوانی متقاضیان در تامین هزینه ها و آورده شخصی، کمبود فضای آموزشی و فضای سبز، نبود واحدهای تجاری و دیگر سرانه ها از دیگر مشکلات مسکن مهر این شهرستان است.

سرپرست فرماندار عجب شیر، ادامه داد: به دلیل انسجام و هماهنگی دستگاه های خدمات رسان در شهرستان وضعیت مسکن مهر عجب شیر نسبت به مسکن مهر شهرهای دیگر کشور مطلوب است.

رییس اداره راه و شهرسازی عجب شیرنیز در این جلسه افزود: متقاضیان به مبلغ اقساط که حدود 280 هزار تومان در ماه اعلام شده و همچنین به نواقصات موجود اعتراض داشتند که با قبول فرماندار مقرر گردید جلسه‌ای در حضور مسئولین استانی تشکیل و به موارد مذکور رسیدگی شود.

رضا سالاری فر گفت: همچنین مقرر گردید که نواقصات ساختمانی و عدم آسفالت محوطه و نیز مشکلاتی نظیر نبود مدرسه، مرکز بهداشت، مراکز تفریحی و رفاهی و انتظامی در جلسه‌ای با حضور مسوولین استانی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی یادآوری کرد: از مهمترین دغدغه های متقاضیان مسکن مهر این شهرستان، اتمام واحدهای ناتمام و تامین خدمات زیربنایی و روبنایی این طرح است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.