کیفیت تور آذربایجان هدف فدراسیون است

مرحله دوم تور بین المللی آذربایجان رکابزنان باید طولانی ترین مسیر را طی کنند.این مرحله به مسافت 209 کیلومتر از ارومیه به سمت منطقه ی آزاد ارس است.

سطح رقابت ها در تور آذربایجان اولویت اول فدراسیون است!!به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛در مرحله ی نخست  17  تیم خارجی از 4 قاره و 4 تیم از ایران در این تور حضور پیدا کردند و از بین 21 تیم خارجی و داخلی ، یک تیم حرفه ای پروکنتینتال ، 16 تیم باشگاهی نیمه حرفه ای ، 4 تیم ملی حضور داشتند و در نهایت رکابزن امریکایی(کانر مک کاچن) پیراهن طلایی را بر تن کرد و میرصمد پورسیدی از تیم شهرداری تبریز دوم و احد کاظمی از شهرداری تبزیر عنوان بهترین رکابزن آسیا را گرفت و (پیراهن سفید) را بر تن کرد.  
 
 
در این خصوص با خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری مصاحبه ای انجام دادیم وی اظهار کرد: همه تیم های باشگاهی که شرکت کردند در کورس رقابت ها قرار گرفتند و در مجموع 17 تیم شرکت کرده اند و امیدورام با حضور رکابزنان خارجی ،دوچرخه سواران  ایرانی در کورس رقابت ها قرار بگیرند و محک خوبی بخورند.
 
وی افزود: روز گذشته در کورس رقابت ها و استارت مسابقات حضور داشتم. داوران خوبی در تور شرکت کردند و امیدورام با توجه به تجربیات دوچرخه سواران کشورمان شاهد رقابت هایی در سطح بالا باشیم. بالا بودن سطح تور اهمیت ندارد سطح رقابت ها مهم است که دوچرخه سواری را ارتقا خواهد داد.
 
رییس فدراسیون دوچرخه سواری  در ادامه خاطر نشان کرد: جایزه ی این تور 110 هزار دلار افزایش یافته است .تور در شرایط نیمه حرفه ای برگزار می شود و امیدوارم که شاهد ارتقای تور در سالهای آینده باشیم.
 
وی تاکید کرد:افسر دوپینگ برای پیشگیری در تمام طول مسیر رکابزنان را رصد می کند تا رکابزنان آیتم ها را تا پایان توربه درستی انجام دهند و مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار