آمر حوزه اول امنیتی شهر جلال آباد به دليل افزايش رويدادهای جنايی بركنار شد

مقام های امنیتی ولایت ننگرهار از برکنار شدن آمر حوزه اول امنیتی این ولایت به دلیل افزایش رویدادهای جنایی خبر داده است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،قوماندانی امنیه این ولایت شیر حسین شیرزاد، آمر حوزه اول امنیتی پولیس در شهر جلال آباد را به دلیل افزایش رویداد های جنایی از جمله اختطاف در ساحات تحت اداره اش، از وظیفه برکنار کرد.

در خبرنامه‌ای که از سوی دفتر رسانه های والی این ولایت به رسانه ها فرستاده شد، آمده است که شیر حسن شیر زاد، پس از آن از وظیفه برکنار شد که به تاریخ ۲۲ ماه روان خورشیدی، یک تن از منطقه ناحیه چهارم مربوط به حوزه اول امنیتی پولیس از سوی افراد مسلح اختطاف شد.

شورای نظامی این ولایت فیصله کردند، پس از این مسوولان دولتی که در انجام وظایف شان غفلت و یا سهل انگاری کنند، از سمت شان برکنار و به جای آنان افراد مسلکی تعیين خواهند شد.

سلیم خان قندوزی، والی این ولایت از این اقدام زورآور زاهد قوماندان امنیه استقبال کرده و به سربازان پولیس دستور داده که برای مبارزه علیه آدم ربایی بیشتر از پیش تلاش کنند.

این در حالیست که پیش از این تاج محمد جاهد، وزیر امور داخله در سفری به ولایت ننگرهار گفته بود که به هدف جلو گیری از آدم ربایی در این ولایت، سطح توانایی سربازان پولیس قوماندانی امنیه این ولایت را ارزیابی خواهد کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار