دکمه "دش باتن" آماوزن قابل برنامه ریزی شد

آمازون در آخرین دستاورد قابلیت برنامه ریزی را بر دکمه "دش بات" اضافه کرد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آمازون نخستین بار "دش باتن" را اوایل سال 2015 میلادی معرفی کرد و در آن زمان مشخص نبود که آیا این محصول قرار است خریدهای کاربران شرکت یاد شده را ساده تر نماید یا اینکه به کل سعی در پیاده سازی ایده ای تازه دارد.
حالا این شرکت دکمه جدیدی را معرفی کرده و باید بگوییم به کل با محصولی که پیشتر از آن سخن گفتیم متفاوت است. گجت ارایه شده جدید از سوی آمازون مقوله اینترنت اشیا و سرویس های تحت وب این شرکت را هدف قرار داده و می توان آن را برای انجام هرکاری برنامه ریزی کرد.
 

دکمه


به زبان ساده تر؛ دکمه ای بهره مند از استاندارد ارتباطی وای فای است که به پایگاه های داده ای عظیم آمازون متصل می شود. به این ترتیب، به جای آنکه آن را فشار دهید تا اقلام مورد نظرتان را سفارش دهید می توانید آن را برای انجام هرکاری برنامه ریزی نمایید.

دکمه قابل برنامه ریزی قیمتی برابر با 20 دلار دارد، و باید بگوییم که در وهله نخست توسعه دهندگان مخاطبان هدف آن را تشکیل می دهند. در هر صورت اینکه آمازون تایید کرده دش باتن ایده ای با موارد مصرف متعدد است به خودی خود خبر خوبی محسوب می شود و حالا این توسعه دهندگان هستند که باید بالاترین بهره را از قابلیت های آن ببرند.



منبع: گیز مودا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار