اصفهان؛

تفاهمنامه همکاری بین تکنوپولیس، آیریس و شهرداری اصفهان امضا شد

تفاهمنامه همکاری بین انجمن جهانی شهرهای فناوری «تکنوپولیس» (WTA)، مرکز منطقه ای پارک ها و مراکز رشد و فناوری غرب آسیا وابسته به یونسکو ( آیریس ) و شهرداری اصفهان منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرپرست دفتر علمی بین المللی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان  گفت: عقد این تفاهمنامه همکاری یکی از مهمترین خروجی ها و نتایج فضای نشا ( نقطه شروع ارتباط) در جشنواره ملی شیخ بهایی است.
مژگان یزدیان پورافزود: این تفاهمنامه همکاری با توجه به برگزاری جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری که شهرداری اصفهان، شهریور امسال میزبان آن است، منعقد شد.
وی با بیان اینکه موضوع اصلی این تفاهمنامه درباره شهرهای علمی و هوشمند جهان است اظهار کرد: بر اساس این تفاهمنامه مقرر شد طرفین قرارداد، تجربه ها و دستاوردهای خود در زمینه های شهر هوشمند سبز (Smart green city) و انرژی های نو را به اشتراک بگذارند.
یزدیان پورخاطرنشان کرد: این تفاهمنامه همکاری به پیشنهاد مرکز منطقه ای پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری غرب آسیا (IRIS) و با استقبال مرکز فناوری های نو شهرداری اصفهان و انجمن تکنوپولیس کره جنوبی منعقد شد.
انجمن جهانی شهرهای فناوری (World Technopolis Association) یک مرکز علمی و تحقیقاتی وابسته به یونسکو در کره جنوبی است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.