حسن زاده : رای دیدار تراکتور واستقلال صادر شد

ریئس کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال گفت: رای دیدار تراکتور واستقلال صادر شد و پس از بازگشت اسدی از سفر مکزیک رای این کمیته ابلاغ می شود.

حسن زاده : رای دیدار تراکتور واستقلال به زودی ابلاغ می شود / رفتارسوشا به کمیته اخلاق مربوط می شودبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل حسن زاده درجمع خبرنگاران در خصوص رای دیدار تیم های تراکتور با استقلال تهران اظهارکرد: باید عنوان کنم کمیته انظباطی گزارش این دیدار را از سه ناظر این بازی دریافت کرده وبه زودی وپس از بازگشت اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال از سفر مکزیک ابلاغ می شود.

وی در ادامه افزود: گزارشهای زیادی مبنی برتخلف در چند دیدار لیگ برتری، دسته اول وحتی دسته های پایین تر به دست ما رسیده است واحکام نهایی صادرشده است. اما پس از بازگشت اسدی اعلام می شود.

حسن زاده در باره اعتراض برخی تیم های دسته اول مبنی بر انجام تخلف از سوی سایر تیم ها گفت: هرگزارشی مبنی برتخلفات فوتبالی به طور قطع پی گیری می شود. وبراساس مستندات وادله قانونی حکم صادرمی کنیم. طبیعتااگر چنین تخلفاتی داشته باشد کمیته به آن ورود می کند.

رییس کمیته انظباطی با اشاره به عملکرد کمیته انظباطی در لیگ پانزدهم تصریح کرد: به هر حال در باره عملکرد سالیانه کمیته باید بگویم با توجه به پایان نیافتن لیگ دسته یک نمی توان حرفی به میان آورد. اما به نظرم عملکرد راضی کننده بود و همه فوتبالی ها به این نکته اذعان دارند. وباید بگویم که درهفته پایانی لیگ تیم ها باشایستگی قهرمان شدندو لابی های خارج از مستطیل سبز در تعیین تیم قهرمان تاثیری نداشت.

وی بااشاره به تغییر داوران در هفته پایانی لیگ برتر عنوان کرد: در این موضوع کمیته انظباطی ورود نمی کند وبحث تغییر داوران به کمیته اخلاق بر می گردد. چراکه در حیطه کمیته انظباطی نبوده ونیست وبه کمیته اخلاق برمی گردد.

رفتارسوشا به کمیته اخلاق مربوط می شود

حسن زاده با پرداختن به حرکت سوشا مکانی در دیدار با  راه آهن و تیپ وی یادآورشد: موضوع حرکت سوشا نیز به کمیته اخلاق برمی گردد و کمیته انظباطی در این رابطه نیز تصمیم نمی گیرد.چراکه در شرح وظایف کمیته انظباطی نیست و کمیته اخلاق می تواند به این قضیه نیز ورود  می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار