جابری انصاری در جمع خبرنگاران:

شهادت افرادی مانند بدرالدین حزب الله و مقاومت را برای پیشبرد اهدافش مصمم‌تر می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: امت اسلامی باید امکانات خود را به سمت مبارزه با رژیم صهیونیستی در منطقه سوق دهد.

شهادت افرادی مانند بدرالدین حزب الله و مقاومت را برای پیشبرد اهدافش مصمم‌تر می‌کند
به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق حسین جابری انصاری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید مصطفی بدرالدین که در دفتر حزب الله در تهران برگزار شد،‌ اظهار داشت: این اتفاق را به مقاومت اسلامی و ملت‌های اسلامی تسلیت می‌گویم متاسفانه امکانات کشورهای اسلامی که باید علیه جریان صهیونیستی به کار گرفته شود در جریان درگیری‌های داخلی و مسیر اشتباهی به‌کار گرفته می‌شود.

وی با بیان این که این سیاست اشتباه، در مسیر اهداف و خواسته‌های رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: باید مسأله فلسطین و حمایت از مردم این منطقه محور و جایگاه اصلی خود را بار دیگر در جهان اسلام پیدا کند.

جابری انصاری با بیان این که شهادت افرادی مانند شهید بدرالدین مناسبتی است که وجدان‌های بیدار و کشورهای اسلامی به موضوع فلسطین توجه کنند، به جای این که امکانات خود را در درگیری‌های داخلی به کار گیرند ادامه داد: در واقع امت اسلامی باید امکانات خود را به سمت مبارزه با رژیم صهیونیستی که منشا ناامنی در منطقه است متوجه کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حزب الله لبنان به عنوان جنبش مقاومت اسلامی تاکنون تمام هستی خود را در جهت مبارزه با صهیونیست‌ها قرار داده و اکنون نیز به اجبار به مسائل داخلی سوق پیدا کرده است.

وی با بیان این که به شهادت رسیدن افرادی مانند شهید بدرالدین جریان حزب الله و مقاومت اسلامی را جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌هایش مصمم‌تر می‌کند و اراده آن‌ها را در این مسیر قوی‌تر می‌کند افزود: تمام هم و غم اصلی حزب الله مبارزه با صهیونیست‌هاست و این اتفاقات نیز همانطور که گفتم باید کشورها و امت اسلامی را متوجه این موضوع کند که دشمن اصلی صهیونیست‌ها هستند و با پایان دادن به درگیری‌های داخلی در راستای مقابله با این دشمن مشترک رویکرد واحدی اتخاذ کند.

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: باید از مسیر سیاسی در جهت حل بحران سوریه استفاده کرد و پایان بخش بحران سوریه مراجعه به آرای عمومی مردم سوریه است.

سخنگوی وزارت خارجه اضافه کرد: البته این حادثه تلخ که در سوریه اتفاق افتاده و متعاقب بررسی های انجام شده، توسط جریان های تکفیری بوده است، تلنگری است برای وجدان گروه هایی که خود را گروه های اسلامی می دانند و برای جریان های سیاسی که خود را مردمی می دانند.

وی تاکید کرد: این گروه ها به جای اینکه توجه خود را به سمت معرکه اصلی که معرکه اشغال فلسطین و مبارزه و رویارویی با رژیم صهیونیستی است، متوجه کنند و به جای این که درگیری های فردی و رویارویی ها در داخل سوریه و کشورهای دیگر را به عنوان هم و غم خود قرار دهند، باید نوک پیکان مبارزه خود را اگر واقعا شعار مردمی و اسلامی بودن را به درستی می دهند، متوجه دشمن اصلی که رژیم صهیونیستی است بکنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار