واکنش اینیستا به قهرمانی کاتالان ها

کاپیتان ارزشمند تیم فوتبال بارسلونا پس از قهرمانی این تیم در رقابت های لالیگا از سلطه آبی و اناری پوشان بر فوتبال اسپانیا تمجید کرد.

واکنش اینیستا به قهرمانی کاتالان ها
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بارسلونا با برتری 3-0 امشب مقابل گرانادا، قهرمانی خود در لالیگا را جشن گرفت و آندرس اینیستا هافبک طراح این تیم این قهرمانی را حاصل تلاش هم تیمی های خود در طول فصل دانست و از سلطه تیمش بر فوتبال اسپانیا تمجید کرد.

او که پس از جدایی ژاوی بازوبند کاپیتانی بارسا را بر بازو بسته گفت: کسب 6 قهرمانی در لیگ در طول 8 سال خود گویای همه چیز در مورد این حلقه است. این قهرمانی ، مقامی است که معنای زیادی دارد. این قهرمانی حاصل کار سخت در طول فصل بوده است، لالیگا رقابتی  منسجام است، این عنوانی است که ما می خواهیم هر سال آن را به دست آوریم.  احساس فوق العاده ای است.

اینیستا همچنین گفت: ما برتری زیادی داشتیم اما آن طور که باید خوب کار نکردیم. در پایان ما امتیازات را باردیگر جمع کردیم.منسجم ترین تیم فاتح لالیگا می شود و آن تیم ما بودیم.

بارسادر مرحله یک چهارم نهایی  لیگ قهرمانان توسط اتلتیکو مادرید  حذف شد اما اینیستا اصرار دارد که ناکامی در دفاع از سه گانه فصل گذشته را نباید ناامیدی تلقی کرد ،به خصوص آن که بارسا هفته آینده با سویا فینال کوپا دل ری را برگزار خواهد کرد. 

کاپیتان بارسا اضافه کرده است: این فصل فصل بدی نمی تواند باشد. وقتی که شما فاتح لالیگا می شوید، همیشه آن فصل، فصل  خوبی است. کوپا و لیگ قهرمانان پاداش محسوب می شوند، اصل لالیگا است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار