تیم ملی والیبال ایران پس از پایان اردویی یک هفته‌ای در کشور فرانسه، عصر امروز از طریق فرودگاه امام به ایران بازخواهند گشت.

ملی‌پوشان والیبال امروز به ایران بازمی‌گردند
به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان تیم ملی والیبال ایران که به منظور برگزاری اردویی تدارکاتی و برگزاری دو دیدار دوستانه راهی کشور فرانسه شده بود، پس از پایان این اردوی یک هفته‌ای عصر امروز به ایران باز خواهد گشت.

تیم ملی والیبال ایران از روزهای آغازین سال 95 اردوی آماده سازی خود را زیر نظر مربی و سرمربی جدید خود آغاز کرد تا خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک آماده کند. فدراسیون والیبال ایران پس از مشورت با رائول لوزانو و بررسی شرایط تیم های ملی والیبال در جهان ، اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه در فرانسه را برای ملی‌پوشان تدارک دید.

شاگردان لوزانو در فرانسه و در دو دیدار دوستانه با نتایج سه بر یک و سه بر صفر مغلوب تیم ملی فرانسه شدند. ملی پوشان والیبال امروز فرانسه را به مقصد ایران ترک خواهند کرد.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال ایران از روز سه شنبه در سالن فدراسیون والیبال زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز خواهد شد. شاگردان لوزانو هشتم خرداد ماه نبرد خود برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو را در کشور ژاپن آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار