برگزاری آزمون خط تحریری در مه ولات

رئیس انجمن خوشنویسان مه ولات از برگزاری آزمون خط تحریری در این شهرستان همزمان با آزمون سراسری خوشنویسی با قلم نی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،سید حسن موسوی گفت: آزمون سراسری خط تحریری همزمان با آزمون سراسری خوشنویسی با قلم نی در شهرستان مه ولات برگزار می شود و به قبول شدگان مدرک معتبر از سوی انجمن خوشنویسان ایران اعطا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام در آزمون سراسری انجمن خوشنویسان مختص هنرآموزان خوشنویسی نیست و برای عموم علاقمندان آزاد است، تصریح کرد: علاقمندان جهت ثبت نام تا روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه میتوانند با شماره ۰۹۱۵۱۳۶۳۷۴۹ تماس حاصل نمایند و یا با ارائه کپی شناسنامه و یک قطعه عکس به هنر سرای موسوی واقع در خیابان ارگ یا کتابخانه عمومی شهید غفرانی شهر فیض آباد مراجعه کنند.

رئیس انجمن خوشنویسان مه ولات گفت: آزمون سراسری خط تحریری پنج شنبه سی ام اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ در سه مرحله مبتدی، تکمیلی و پیشرفته در محل کتابخانه عمومی شهید غفرانی شهر فیض آباد برگزار می شود.

موسوی خاطرنشان کرد: در آزمون دوره گذشته ۱۵ نفر در آزمون خط تحریری شرکت کردند که همه افراد شرکت کننده قبول شدند و مدرک رسمی از سوی انجمن خوشنویسان ایران دریافت کردند.

مسئول انجمن خوشنویسان مه ولات از برگزاری آزمون سراسری خوشنویسی با قلم نی در شهرستان مه ولات همزمان با سراسر کشور در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: این آزمون در پنج مرحله مقدماتی، متوسط، خوش، عالی و ممتاز برگزار می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار