کرمانشاه؛

کارگاه کشوری حوادث ناگهانی برای اولین بار در کرمانشاه

کارگاه 2 روزه کشوری آمادگی بیمارستانها در برابر حوادث ناگهانی (HDP) با حضور مسوولان استان های همدان، کردستان، ایلام و کرمانشاه در بیمارستان طالقانی کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این همایش با تاکید بر ضرورت آمادگی بیمارستان ها در شرایط بحرانی گفت: در کرمانشاه سیاست ارتقاء اورژانس های بیمارستان ها و بکارگیری متخصصین در اورژانس ها را پی گیری می کنیم.

حسین کریم افزود: لازمه ارائه خدمات کیفی و مطلوب در شرایط بحرانی هماهنگی بین ارگان های امدادی و خدماتی است و نقش بیمارستان ها در شرایط بحرانی خیلی مهم است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه نیز به عنوان دبیر همایش گفت: کارگاه آمادگی بیمارستان ها در حوادث ناگهانی طی دو روز در کرمانشاه به عنوان قطب درمان غرب کشور برگزار می شود.

صائب مدرسی افزود: دیگر مدعوین شامل معاونین و مدیران درمان، مدیران فوریت های پزشکی، سوپروایزر مراکز تروما و نیز کارشناسان و دبیران کارگروه بهداشت و درمان این استانها نیز حضور دارند.

وی در ادامه گفت: در این همایش دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه، همدان، اسدآباد، ایلام و کردستان و افرادی مانند دکتر حمیدرضا خان که از اساتید برجسته سلامت در بلایای کشور و معاون پدافند غیرعامل وزارت بهداشت نیز حضور دارند.

مدرسی ردر پایان با اشاره به اینکه این کارگاه برای اولین بار است که برگزار می شود گفت: سیاست جدید وزارت بهداشت، آموزش و تربیت مربیانی است که بتوانند نیازهای آموزشی استان های خودشان را برطرف بکنند و برای این قبیل آموزش ها دیگر نیازی به مراجعه به تهران نباشد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار