دبیر همایش روابط عمومی الکترونیک:

روابط عمومی سازمان ها باید از ابزارهای فضای مجازی استفاده کنند

عملکرد و پاسخ گویی روابط عمومی برخی سازمان ها در حال حاضر چندان رضایت بخش نیست.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یازدهمین همایش روابط‌ عمومی الکترونیک امروز (یکشنبه 26 اردیبهشت) در هتل المپیک تهران به جهت بررسی نقش فضای مجازی در عملکرد رسانه ها برگزار شد.

فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا جایگاه و محوریت نهاد قدرتمند و تاثیرگذار روابط عمومی و نیز ارتباطات در اعتلای جامعه به عنوان یکی از پیشران های مهم توسعه در آینده ایران مورد توجه و تاکید صاحبنظران و دست اندرکاران قرار گیرد.

تقی پور دبیر یازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران گفت: روابط عمومی ها می توانند با تخصصی تر شدن به سمت ایجاد رضایتمندی بیشتر از طریق پاسخ گویی مناسب تر حرکت کنند چرا که پاسخ گویی روابط عموی ها در حال حاضر چندان مورد قبول نیست.

ابزار و امکانات فضای مجازی به روابط عمومی سازمان ها این امکان را می دهد که در گستره وسیع جغرافیایی و با سرعت بیشتری با مخاطبانشان ارتباط برقرار کنند.


همایش روابط عمومی الکترونیک

وی ادامه داد: این همایش در یازده سال فعالیت خودش به موضوعات تخصصی حوزه روابط عمومی پرداخته است امسال هم با رویکرد تولید محتوای مفید در فضای مجازی برگزار شد تا ما در این زمینه فقط وارد کننده ابزار و محتوای فضای مجازی نباشیم. روابط عمومی ها باید قوانین و مقررات مشخصی در فضای مجازی داشته باشند تا در کنار بحث های آموزشی قوانین موثر هم بتواند در کوتاهترین زمان ممکن اخبار و اطلاعات لازم را منتشر کنند.

اقبالیان جوانترین مدیر روابط عمومی کشور نیز در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران گفت: روابط عمومی سازمان ها در قدیم به صورت سنتی و نهایتا یک سایت اداره می شدند ولی در سسال های اخیر با استفاده از ابزارهای مختلف فضای مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام خبرها جلوتر از سازمان ها حرکت می کنند.

همایش روابط عمومی الکترونیک

وی ادامه داد: حضور قوی مدیران روابط عمومی در عرصه مجازی کمک می کند بخش های مختلف یک سازمان همپا با اطلاعات درست و با سرعت در اختیار مشتریان خود قرار دهند چرا که اگر سازمانی جا بماند از گردونه رقابت خارج می شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.