ایلام؛

تکمیل نهایی زندان جدید ایلام نیازمند220میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل زندان های ایلام گفت: مرحله نخست زندان جدید ایلام تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید ولی تکمیل نهایی آن نیازمند 220 میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛اکبر محبی اعلام  کرد: یکی از معضلات شهر ایلام قرار گرفتن زندان در هسته مرکزی شهر است که از لحاظ مبلمان شهری، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و مسائل امنیتی مخاطراتی را بدنبال داشته است ضمن اینکه بمب گذاری سال 91 این زندان لزوم انتقال آن و احداث زندان جدید را اجتناب ناپذیر کرده بود.

محبی اضافه کرد: عملیات ساخت زندان جدید ایلام سال 81 با پیش بینی اعتبار 65 میلیارد ریال آغاز شد که باید بر اساس زمان بندی ظرف مدت 2 سال به بهره برداری می رسید.

وی افزود: تامین نشدن به موقع اعتبار مورد نیاز و اولویت بندی نکردن مراحل اجرای آن باعث شد این طرح در پایان سال 93 و پس از 12 سال تنها 58 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

محبی اظهار کرد: یکی از دغدغه های جدی استاندار ایلام در طول 2 سال گذشته تکمیل طرح زندان جدید و انتقال زندان مرکزی به محدوده خارج از شهر بود که مکان مناسبی در فضای جدید در نظر گرفته شده که در صورت تکمیل شدن از تجهیزات و امکانات لازم برای اسکان و ایجاد امکانات آموزشی و رفاهی فراهم برخوردار است.

مدیرکل زندان های ایلام گفت: بر اساس برآورد پایان سال 94 تکمیل نهایی زندان جدید ایلام به 220 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که با توجه به مشکلات مالی کشور در شرایط کنونی امکان تکمیل آن مهیا نیست ولی در تلاش هستیم مرحله نخست آنرا با اولویت بندی تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.
محبی افزود: استعداد در نظر گرفته شده برای ساخت زندان جدید امکان انتقال بخش زیادی از زندانیان استان را فراهم ساخته ولی در شرایط کنونی و تا پایان امسال زندانیان بخش عمومی زندان مرکزی به این مکان منتقل خواهند شد و در مراحل بعدی ضمن تفکیک زندانیان شرایط را برای جابجایی کامل آنها فراهم می کنیم.
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، زندان ، جدید ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
بابا زندان برای چیمونه ولش کنید این زندان رو.