رایگان درمان شوید؛

سوالات خود درباره "غدد-دیابت" را اینجا مطرح کنید

کلینیک باشگاه خبرنگاران به سوالات شما در زمینه های پزشکی و بهداشتی توسط متخصصان برجسته پاسخ می دهد.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ از طریق کلینیک آنلاین می توانید سوالات پزشکی و سلامت خویش را با متخصصان در میان گذاشته ودر کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.


کلینیک آنلاین در جهت تحقـق آرمـان سـلامـت همگانی جامعه ایجاد شده اسـت و همچنین پاسخ های ارائـه شـده به سـوالات توسـط کادر متخصصین علم پـزشکـی و سـلامـت صـورت می گیـرد.

جهت ارسال سوال به تیم پزشکی کلینیک آنلاین و دریافت پاسخ سوالات خود به صورت رایگان به ثبت نظرات مراجعه و سوال خود را به راحتی ثبت کنید تا تیم پزشکی ما پاسخ سوالات شما را ارسال کنند.

 از هم اکنون می توانید کلیه سوالات خود در زمینه غدد-دیابت را تا ساعت 24 امشب ارسال و پاسخ سوالات خود را فردا راس ساعت 16 از تیم پزشکی ما دریافت کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
باسلام.من خانم 28 ساله هستم 1 سال پیش عمل تیروئید داشتم .2دفه ید خوردم 2 دفه هم اسکن شدم. روز به روز وزنم کم تر میشه.1ونصفی هم قرص میخورم. الان بعضی وقتا احساس خفگی دارم ومشکل بلع. نمیتونم به راحتی آب یا غذا رو فرو بدم. به نظرتون طبیعی هست یا علتش چیه؟قدم 175 وزنم 58کیلو
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۰۷ ۲۶ دی ۱۳۹۵
سلام،کورتیزولم بالاست،بعد از غذا خوردن علائم تشنگی شدید،داغ شدن پا،تپش شدید قلب،گر گرفتن بدن،نفس تنگی به سراغم میاد،لطفا راهنمایی کنید،با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۶ دی ۱۳۹۵
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام ...من تیروئید کم کار دارم 20 ساله که روزی یک نیمه قرص لووکسین مصرف میکنم. آیا ممکنه در این مدت مشکلی برام پیش آمده باشه و نیاز به بررسی دارم ؟عارضه ی احتمالی ،چه چیزی میتونه باشه؟ با تشکر............بهار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
من ديابت بارداري داشتم براي بارداري دوم چيكار كنم كه مبتلا نشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام وتشکر من حدود11ساله که داروی کنترل دیابت مصرف میکنم مانند گلی بن کلامید ومتفورمین وآکاربوز ومتوسط قندم حداکثر150 میباشد البته بسیاری ازاوقات کمتره وبحمدالله علائم دیابتی ها مانند تشنگی زیادوتکررادرار ومشکلات بینایی راندارم البته مرتب به چشم پزشک ومتخصص داخلی وفوق تخصص غددهم مراجعه وتحت نظر هستم میخواستم باتوجه به توضیحات داده شده نظرتان رادرباره وضعیت دیابت بنده بفرمایید متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام
برای درمان تاسی ناشی از ریزش مو، به مدت سه سال از ماینوکسیدیل 4 درصد استفاده کردم که تا حدودی درمان شد ولی بعد از قطع استفاده از آن دوباره به حالت اول برگشت. راه جلوگیری از این مشکل بعد قطع استفاده از دارو چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعریق کف دست تپش قلب و ریزش مو ... دارم اما وقت نمیکنم دکتر برم داروی ضعیفی بدون عوارض برای امتحان نیس؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
باسلام
من پسر جوانی هستم 29ساله، تعرق شدید از ناحیه زیر بغل دارم. قبلا به دکتر غدد مراجعه کردم و آزمایش خون و تیروئید دادم ولی مشکلی نبوده ، داروها هم جواب نداد. لطفا راهنمایی کنید که چکار باید انجام دهم و آیا دوباره به دکتر مراجعه کنم؟
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام
آیا در حال حاضر هرگونه درمانی که نیاز بیمار دیابتی نوع یک به انسولین را برطرف کند وجود دارد؟
اگر نه،آیا امیدی هست که در آینده ی نزدیک درمانی کشف شود؟
-
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام
لطفاً در مورد مکانیزم تأثیر ورزش بر تحریک پذیری سلولهای بدن نسبت به انسولین و نام و عمل هورمونی که باعث این تحریک پذیری می شود توضیح دهید.
-
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام دختری هستم 18 ساله که الان 4 سال است که تحت نظر پزشک انسولین بصورت صبح و شب تزریق میکنم میخواستم بدونم آیا میشه انسولین را تبدیل به قرص کنیم و انسولین تزریق نکنم و ایا راه قطعی برای درمانش هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام
من مدت زیادیه که مشکل کم کاری ئیروئید دارم و در حال حاضر روزانه یک عدد قرص لووکسین به تجویز پزشک مصرف می کنم با توجه به اینکه در ازمایش اولیه مقدار tsh من 70 بوده و در ازمایش اخیر به عدد 8/9 رسیده است اما هنوز سیکل ماهیانه منظمی ندارم. ایا مشکل از جایی دیگه هست؟
Germany
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام ایا خارش بدن و تشنگی نیمه شب دلیلی بر دیابت است؟ خانمی که دچار پرمویی شده و عادت ماهیانه نامنظم دارد و هیچ گونه ناراحتی تیروئیدی یا تخمدان پلی کیستیک ندارد ،علت چیست؟(میگویند تنبلی تخمدان است.چه کار باید کرد؟)
آخرین اخبار