اپل دلیل حذف موزیک های کاربران آیتونز را نمی داند

تعدادی از کابران اپل با مشکل حذف‌شدن خودکار آهنگ‌ها از روی آیتونز روبرو شده‌اند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعدادی از کاربران آیتونز اعلام کرده‌اند که این برنامه فایل آهنگ‌های آن‌ها را حذف می‌کند. اپل امروز اعلام کرد که هفته آینده به‌روز‌رسانی جدیدی را برای برنامه آیتونز عرضه می‌کند که از امنیت بیشتری برخوردار است. طبق بیانیه منتشر شده از سوی اپل در iMore، " در موارد بسیار اندکی، کاربران اطلاع داده‌اند که فایل‌های موزیک آن‌ها بدون اجازه از روی کامپیوتر حذف می‌شود." با این حال اپل موفق نشده که این باگ را رفع کند و اعلام کرده که دقیقاً نمی‌داند که چه مشکلی باعث این اتفاق می‌شود.

اپل دلیل حذف موزیک های کاربران آیتونز را نمی داند

این مشکل که از زمان عرضه اپل موزیک در سال گذشته وجود داشته است، هفته گذشته بار دیگر توسط جیمز پینکستون در بلاگ vellumatlanta با عنوان " اپل موزیک آهنگ‌های من را دزدید" خود را نشان داد. در این پست توضیح داده شد که ۱۲۲ گیگا‌بایت از فایل‌های موزیک پینکستون ناگهان ناپدید شده‌اند. یکی از مسئولان اپل به او عنوان کرده بود که فایل‌ها بدون اجازه او بعد از عضویت در اپل موزیک حذف شده‌اند. پینکستون عنوان کرد که بر اساس گفته‌های نماینده اپل، برنامه اپل موزیک، فایل‌های سیستمی را با فایل‌های سرویس‌های ابری جایگزین کرده و در این فرآیند فایل‌های اصلی را حذف کرده است.


اپل دلیل حذف موزیک های کاربران آیتونز را نمی داند


بیانیه امروز اپل مشخص کرد که حذف فایل‌ها جزو عملکرد‌های مورد انتظار برنامه اپل موزیک نبوده است: " در موارد بسیار اندکی، کاربران گزارش داده‌اند که فایل‌های موزیک موجود در کامپیوتر، بدون اجازه آن‌ها حذف شده است. ما این اتفاقات را بسیار جدی پیگیری می‌کنیم زیرا می‌دانیم که موزیک بخش مهمی برای مشتریان ما است و تیم فنی ما در حال کار برای شناسایی دلیل این اتفاق است. ما موفق به حل این مشکل نشده‌ایم اگرچه هفته آینده به‌روز‌رسانی جدیدی را برای آیتونز منتشر خواهیم کرد که امنیت بیشتری برخوردار است. اگر کاربری با این مشکل روبرو شده باید با Apple Care تماس بگیرد."


اپل دلیل حذف موزیک های کاربران آیتونز را نمی داند

ما همچنان عامل این مشکل را نمی‌دانیم زیرا به نظر نمی‌رسد که این اتفاق تنها یک اشتباه کاربری باشد. سایت iMore توضیح داده که چگونه این باگ فایل‌های اصلی را با فایل های Cloud جایگزین می‌کند. طراحی این برنامه برای گوش‌کردن آهنگ در دستگاه‌های دیگر مانند آیفون یا مک است. مشکل زمانی حاد می‌شود که با برنامه‌های دیگری بر اساس Cloud مانند اپل موزیک کار می‌کنید. iMore اعلام کرده که ممکن است برنامه اپل موزیک، زمانی که از آیتونز نسخه ۱۲.۳.۳ استفاده می‌کنید، منبع این مشکلات باشد. اپل هنوز در این رابطه اظهار نظری نکرده است.

بنابراین تا زمانی که اپل این مشکل را حل نکرده، بهتر است فهرست موسیقی در Cloud را بر اساس فایل‌های خود، نسازید و همچنین از موزیک‌های خود بک‌آپ بگیرید.

منبع: زومیت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار