اصفهان؛

کانون های اراذل و اوباش در اصفهان شناسایی و متلاشی می شود

کلیه تدابیر و اقدامات لازم در حفظ و افزایش امنیت و احساس امنیت عمومی در ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان اصفهان اندیشیده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان اصفهان شناسایی مناطق جرم خیز و محل تجمع اراذل و اوباش و اشرار شاخص را در دستور کار خود قرار داده است و با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها با اینگونه افراد مبارزه و برخورد مقتدرانه خواهد کرد.
وی تاکید کرد: این ستاد باید هر گونه جرم مرتبط با مسایل امنیتی را از ابتدا تا حصول نتیجه قطعی و قانونی در زمینه های انتظامی، اطلاعاتی و قضایی مدیریت نمایند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: برخورد قاطع با هر گونه نا امنی از مطالبات مردم است و هیچگونه مناقشه ای در آن متصور نیست.
وی که در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان سخن می گفت، بر ضرورت و اهمیت برقراری امنیت در جامعه تاکید کرد.
خسروی وفا از حفظ و افزایش اختیارات قانونی پلیس در حوزه برخورد با جرایم خشن خبر داد و افزود: در دادگستری استان نیز شعب ویژه با بهره گیری از قضات باتجربه و مجرب اعم از دادسرا و محاکم به این امر اختصاص یافته است و کلیه مراحل رسیدگی به اینگونه جرایم با مدیریت دادستان، رئیس محاکم عمومی و انقلاب و رئیس کل دادگستری استان بصورت جدی پیگیری و به نتیجه نهایی خواهد رسید.وی اضافه کرد: هیچگونه حاشیه امنی برای متجاوزین و متعرضین به امنیت و نوامیس مردم در این استان وجود نخواهد داشت. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.