زنجان؛

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش چهار ميليارد در زنجان

فرمانده انتظامي استان از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش چهار ميليارد ريال در زنجان خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار دكتر عليرضا صالحي گفت: کشف انواع کالای قاچاق به ارزش چهار ميليارد در زنجاندر راستاي مبارزه ی جدی و بي امان با قاچاق کالا و سوداگران اقتصادي ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهي شهرستان سلطانيه حين كنترل خودرو های عبوری در محور سلطانيه ابهر و سلطانيه خدابنده به پنج دستگاه خودرو های عبوری سبك وسنگين مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان افزود : در بازرسي صورت گرفته ماموران از خودرو های متوقف شده كاميون بنز ، وانت نيسان ، پژو 405 و سمند ، تعداد 18 هزارو 200 ثوب انواع البسه ، يك تن شكلات خارجي ، 128 طاقه پارچه 590 قلم لوازم آرايشي بهداشتي خارجي قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به دستگيري هفت نفر و توقيف خودروها اضافه کرد: ارزش ريالي کالای کشف شده چهار ميليارد ريال است که متهمان پس از تشکيل پرونده به تعزيرات حکومتي استان معرفی شد.

وي خاطر نشان کرد: قاچاق كالا يكي از مهمترين عوامل ايجاد مشكلات اقتصادي و افزايش مشاغل كاذب در جامعه محسوب مي شود كه بايد با آگاهي بخشي به مردم و مبارزه هدفمند با اين پديده اجتماعی قدم هاي مفيد و موثر در جهت كاهش اثرات منفي آن در جامعه و حمايت از توليد كنندگان داخلي برداريم.

سردار صالحي در پايان اظهارکرد: قاچاق کالا یک معضل اجتماعی است که اکثر کشورهاي جهان به نوعی از آن رنج می برند در کشور ما نیز قاچاق کالا، بزرگترین خطری است که بخش هاي مختلف صنعتی و تولیدی کشور را تهدید می کند..



انتهای پیام/ن

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.