نماینده مردم ورامین گفت: فراکسیون امید پذیرفته که فراکسیون فراگیر اصولگرایان اکثریت مجلس را در اختیار دارد.

فراکسیون امید پذیرفته که فراکسیون فراگیر اصولگرایان اکثریت مجلس را در اختیار دارد/ تاکنون مذاکره‌ای برای تشکیل کمیته انجام نشده است

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تصميم فراكسيون اميد برای تشكيل كميته مشترك با اصولگرايان برای تصميم گيری پيرامون مناصب مهم مجلس، اظهار داشت: این اظهارنظرها نشان‌دهنده این است که فراکسیون امید پذیرفته که فراکسیون فراگیر اصولگرایان اکثریت مجلس را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: قبلا اینها این‌گونه اظهارنظر نمی‌کردند و می‌گفتند رئیس مجلس حتما آقای عارف است و حتی صحبت از ۱۵۰ تا ۱۶۰ رای می‌کردند.

عضو کمیته هفت نفره اظهار داشت: اظهارنظرهای اخیر نشان می‌دهد فراکسیون امید به این نتیجه رسیده که فراکسیون فراگیر، فراکسیون اکثریت مجلس است و چون فراکسیون اکثریت رئیس و نواب رئیس را تعیین می‌کند، قصد تفاهم با آن را دارند.

نقوی حسینی با بیان اینکه آقای لاریجانی تاکید داشتند که حتما فراکسیون فراگیر تشکیل خواهد شد، گفت: اصولگرایان و مستقلین در این فراکسیون حضور خواهند یافت.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون مذاکره‌ای برای تشکیل کمیته مشترک میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان انجام نشده است، گفت: در فراکسیون تاکید داشتیم و حتی آقای لاریجانی هم تاکید کردند که فراکسیون فراگیر باید تصمیم‌گیر باشد.

نماینده مردم ورامین ادامه داد: فراکسیون فراگیر باید برای همه جایگاه‌های هیات رئیسه مجلس، نامزد مستقل در فراکسیون معرفی کرده و کسانی که در فراکسیون رای بیاورند، از طرف ما برای انتخابات هیات رئیسه مجلس نامزد می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار