تورنتو به نیمه‌نهایی رسید

خط و نشان کایل لوری برای کلیولند در فینال کنفرانس شرق

تیم بسکتبال تورنتو رپترز با درخشش گارد راس خود به دیدار فینال کنفرانس شرق و نیمه‌نهایی NBA رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه وزرش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال حرفه‌ای ایالات متحده آمریکا، در منطقه کنفرانس شرق ، دیشب  تیم تورنتو رپترز در خانه به مصاف میامی‌هیت رفت و با نتیجه 116 بر 89 مقابل مهمان خود به برتری رسید. 

تورنتو بازی را با برتری آغاز کرد و موفق شد در کوارتر نخست به پیروزی برسد. در ادامه وقت نخست، تیم میامی  ابتکار عمل را به دست گرفت و دقایقی هم تیم برتر میدان بود اما در پایان کوارتر نخست تورنتو  به برتری 25 بر 24 رسید. 

در کوارتر دوم، موتور درک روز روشن شد  با یک پرتاب 3امتیازی نتیجه بازی را 28بر 24  تورنتو را از میامی پیش انداخت تا تورنتو در این کوارتر هم 28 بر 23 به برتری برسد و کار میامی درنیمه نخست سخت تر شود.

12 دقیقه سوم اما با برتری تیم تورنتو راپترز ادامه پیدا کرد . مهمان  که نمی‌خواست کارش در این بازی تمام شود همه تلاش خود را به کار بست. کار خوب  دواین وید، دراجیک به کمک میامی آمد تا این تیم بازی بهتری را در نیمه دوم مقابل تیم میزبان به نمایش بگذارد  تا در این کورتر از تیم میزبان بهتر کار کند و با نتیجه 33بر 31 برنده این کوارتر نفس گیر شود.. 

یاران دروژان در وقت پایانی ابتکار عمل را به دست گرفتند و بازی برتری نسبت به مهمان نمایش دادند. نتیجه این رقابت در کوارتر چهارم 30 بر 11 به سود میزبان شد  و تورنتو رپترز در مجموع به پیروزی 116 بر 89 رسید.

به این ترتیب تورنتو با این پیروزی در مجموع مقابل میامی به برتری 4 بر 3 رسید تا به دیدار پایانی کنفرانس شرق راه یابد. 

لوری با 37 امتیاز برای تیم تورنتو چهره درخشان میدان بود. 

تورنتو در فینال این کنفرانس حریف تیم کلیولند کاوالیرز است و نخستین دیدار فینال  18می (چهارشنبه 29 اردیبهشت) به میزبانی کلیول ندکاوالیرز، برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار