سمنان؛

راه‌اندازی مجدد شهر بازی پارک سیمرغ

شهر بازی پارک سیمرغ سمنان، بعد از تعطیلی 3ماهه میزبان بازیهای کودکانه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شهربازی پارک سیمرغ پس از گذشت 3ماه با پیگیری های شهرداری ومدیر عامل سازمان پارک ها راه اندازی شد. 

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سمنان گفت: پس از اخذ مجوزهای لازم از اداره استاندارد و بیمه و عقد قرارداد جدید با پیمانکار، چرخ و فلک  و وسایل بازی شهربازی کودکان دوباره به چرخش درآمد . 

امیر مظاهری با اشاره به پتانسيلی که این پارک تفریحی برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان دارد، اظهار داشت: با واگذاری این شهربازی به بخش خصوصی و راه اندازی دوباره این پارک و شهربازی برای بیش از 30 نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی خواستار حضور پررنگ تر بخش خصوصی به این پارک شد و افزود: ما تمام زمینه‌ها را برای ورود بخش خصوصی آماده کرده‌ایم تا بتوانیم گامی در راستای خدمت به شهروندان، و غنی سازی اوقات فراغت انها برداریم.

مظاهری با اشاره به مشکل کمبود آب در پارک های سطح شهر تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که با همکاری شهردار محترم داشته‌ایم، در صورت تامین آب مورد نیاز در اولین فرصت کار احیا و راه‌اندازی دیگر پارک ها انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد با تعمیر و تجهیز دستگاه های شهر بازی و احیای فضای سبز شهر، سمنان چهره زیباتری گرفته و امیدواریم با همکاری بیشتر مدیریت شهری با بخش خصوصی شاهد انجام فعالیتهای عمرانی بیشتري در زیبا سازی شهر باشیم.

شهربازی پارک سیمرغ سمنان همه روزه از ساعت 18 تا یک بامداد به روی مردم شهر اخلاق گشوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار