اهواز؛

محوطه باستانی شوش میزبان مسابقات کشتی پهلوانی

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش از برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی شوش در محوطه باستانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رشید هدایت‌خواه اظهار کرد: اولین دوره مسابقات کشتی پهلوانی این شهرستان 30 اردیبهشت ماه سال جاری در محوطه باستانی و در کنار قلعه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این طرح که به عبارتی ابتکار و پیشنهاد فرزاد حیدری آل‌کثیر، کشتی‌گیر پیشکسوت این شهرستان است، برای اولین بار برگزار می گردد و می‌تواند فضایی مفرح را برای همشهریان فراهم کند.

هدایت‌خواه بیان داشت: آخرین جلسه هماهنگی برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان اداره میراث فرهنگی، نمایندگان یگان حفاظت و پایگاه جهانی میراث فرهنگی، هیأت کشتی، پایگاه انتقال خون و مسئول اجرایی و فنی مسابقات، فرزاد حیدری آل‌کثیر در محل اداره ورزش وجوانان این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش خاطرنشان کرد: در این جلسه علاوه بر مسائل فنی برگزاری مسابقات، مقرر شد که به مناسبت اعیاد شعبانیه و آزادسازی خرمشهر و هفته میراث فرهنگی، حضور برای عموم اهالی و خانوادهای شوشی آزاد و رایگان باشد.

وی با بیان اینکه مسابقات وزن‌های زیر80 کیلو و بالای 80 کیلوگرم انجام می‌شود اذعان داشت: با توجه به استقبال کشتی‌گیران، وزن‌کشی مسابقات تا 28 اردیبهشت تمدید شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.