"نشست اقتصاد مقاومتی و نقش تدبیر و عقلانیت در اقدام و عمل"

شریف: طرح تشکیل فراکسیون تدبیر و توسعه در مجلس دهم ارائه شد

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب گفت: طرح تشکیل فراکسیون تدبیر و توسعه در مجلس دهم ارائه شد.

شریف: طرح تشکیل فراکسیون تدبیر و توسعه در مجلس دهم ارائه شدبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد شریف با حضور در نشست هم‌اندیشی اقتصاد مقاومتی و نقش تدبیر و عقلانیت در اقدام و عمل که به میزبانی جبهه تدبیرو توسعه اسلامی برگزار شد؛ اظهار داشت: این جبهه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 با ترکیبی از 5 حزب سیاسی مجوزدار که رویکردی توسعه گرایانه دارد تشکیل شد.


وی در ادامه افزود: این جبهه با معرفی 250 کاندیدا در بسیاری از شهرهای ایران توانست در دور اول انتخابات 95 نفر و در دور بعدی 47 نفر از افراد این لیست به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

شریف در ادامه سخنان خود با تأکید بر اهمیت بعد نظارتی نمایندگان مجلس گفت: مهمترین بحثی که متأسفانه این روزها به آن کم توجه می‌شود بعد نظارتی مجلس است و با توجه به رقم بالای بیکاری در بین جوانان کشور و رشد تورم اهمیت باید به بعد نظارتی مجلس توجه بیشتری شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ارائه طرح تشکیل فراکسیون تدبیر و توسعه در مجلس دهم گفت: مهمترین رویکرد این فراکسیون اعتدالی بوده و توسعه اقتصادی از مهمترین برنامه‌های آن است.

دبیرکل حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران با تأکید بر اینکه مسیر انتخابات باید از احزاب بگذرد خاطر نشان کرد: امروزه بسیاری از چهره‌های سیاسی به این همفکری و تفاهم رسیده‌اند که مبنای انتخابات باید حزبی باشد و جبهه تدبیرو توسعه اسلامی آماده است تا در این راستا راهبردهایی را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار